Ζενίτ-Ολυμπιακός 27-41 (ΗΜ.)

Εντυπωσιακός ο Ολυμπιακός στο δεύτερο δεκάλεπτο, περιόρισε τη Ζενίτ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εντυπωσιακός ο Ολυμπιακός στο δεύτερο δεκάλεπτο, περιόρισε τη Ζενίτ στους επτά πόντους, με συνέπεια να πάει στα αποδυτήρια στο +14 (27-41). Το επιμέρους σκορ στη δεύτερη περίοδο ήταν 22-7 υπέρ των “ερυθρόλευκων”. Πρώτος σκόρερ της ελληνικής ομάδας ο Μαρτίν με 8 πόντους.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.