Κορονοϊός: Θετικός ο Πογκμπά

Εκτός κλήσεων του Ντιντιέ Ντεσάμπ, ενόψει των πρώτων αγώνων της εθνικής Γαλλίας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εκτός κλήσεων του Ντιντιέ Ντεσάμπ, ενόψει των πρώτων αγώνων της εθνικής Γαλλίας στο Nations League, έμεινε ο Πολ Πογκμπά, λόγω κορονοϊού. Ο μέσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρέθηκε θετικός σε τεστ, στο οποίο υποβλήθηκε χθες, και ως εκ τούτου αποκλείστηκε από την 23άδα των πρωταθλητών κόσμου. Στη θέση του κλήθηκε για πρώτη φορά ο 18χρονος χαφ της Ρεν, Εντουάρντο Καμαβινγκά, ενώ νέα πρόσωπα στους «τρικολόρ» είναι επίσης ο αμυντικός της Λειψίας, Νταγιό Ουπαμεκανό, και ο επιθετικός της Λιόν, Χουσέμ Αουάρ. Παράλληλα, στη λίστα του Ντεσάμπ επιστρέφει μετά από 2,5 χρόνια ο Αντριάν Ραμπιό της Γιουβέντους, ο οποίος είχε μπει στη «μαύρη λίστα», μετά τον αποκλεισμό του από την αποστολή για το Μουντιάλ της Ρωσίας. Ο άσος της «γηραιάς κυρίας» παίρνει τη θέση του Μπλεζ Ματουιντί που έμεινε εκτός.

Η Γαλλία ξεκινά τις υποχρεώσεις της στο Nations League αντιμετωπίζοντας στις 5/9 εκτός έδρας τη Σουηδία, ενώ τρεις ημέρες αργότερα (8/9) θα φιλοξενήσει την Κροατία, σε μία επανάληψη του τελικού του Μουντιάλ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.