Το αντίο του “Κόμπι”

Την αποχώρηση του από την Εθνική ομάδα των ΗΠΑ ανακοίνωσε ο Κόμπι Μπράιαντ... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τηναποχώρηση του από την Εθνική ομάδα των ΗΠΑ ανακοίνωσε ο Κόμπι Μπράιαντ μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

«Ήταν μια μεγάλη και υπέροχη περιπέτεια», ήταν τα πρώτα λόγια του «Μπλακ Μάμπα» στο NBC. «Αυτό ήταν το τελευταίο ματς μου και ήταν μια μεγάλη πρόκληση για μας, αλλά τελείωσε», ανακοίνωσε ο Μπράιαντ και εξήγησε ότι: «Τέσσερα χρόνια είναι μεγάλο διάστημα. Δεν θα είμαι στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ριο το 2016. Αφήνω την ομάδα στην νέα γενιά ταλαντούχων παικτών».Πηγή: Pamesports.gr   

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.