Δήλωσε συμμετοχή στην Α2 ο Ολυμπιακός

Λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία των δηλώσεων συμμετοχής στην Α2 Ανδρών...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία των δηλώσεων συμμετοχής στην Α2 Ανδρών της νέας αγωνιστικής περιόδου (19/7), ο Ολυμπιακός κατέθεσε στην ΕΟΚ το απαραίτητο έγγραφο, όπερ σημαίνει ότι η νέα χρονιά θα βρει τους «ερυθρόλευκους» στο δεύτερο τη τάξει πρωτάθλημα της χώρας, στο οποίο θα αρχίσουν με -6 βαθμούς.

Οι Πειραιώτες δήλωσαν συμμετοχή και στο Κύπελλο Ελλάδας, στο οποίο δεν θα ξεκινήσουν από τα προημιτελικά, αλλά από τη 2η αγωνιστική της Α’ φάσης, αντιμετωπίζοντας ομάδες από τη Β’ Εθνική.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.