Κατώτερη των περιστάσεων η Εθνική μας χάνει με 2-0 από τη Βοσνία στο ημίχρονο της αναμέτρησης που διεξάγεται στη Ζένιτσα. Οι γηπεδούχοι αιφνιδίασαν τους διεθνείς μας, καθώς πέτυχαν και τα δυο τους τέρματα στο πρώτο τέταρτο. Ο Βίστσα άνοιξε το σκορ στο 10′ και ο Πιάνιτς έγραψε το 2-0 στο 15′.
Βοσνία – Ελλάδα 2-0 (ΗΜ.)
Κατώτερη των περιστάσεων η Εθνική μας χάνει με 2-0 από τη Βοσνία...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ