F1: Ο Βάλτερι Μπότας νίκησε στο πρώτο γκραν-πρι της χρονιάς στην Αυστραλία

Την πρώτη του νίκη μετά το...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την πρώτη του νίκη μετά το Νοέμβριο του 2017 και τέταρτη στην καριέρα του πανηγύρισε στη Μελβούρνη ο Βάλτερι Μπότας, στον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία.Ο Φινλανδός πιλότος της Mercedes πέρασε με την έναρξη τον ομόσταβλό του, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος δεν κατάφερε να αξιοποιήσει την pole position που είχε κατακτήσει χθες και τελικά τερμάτισε δεύτερος και με μεγάλη διαφορά.Πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή συμπλήρωσε το βάθρο ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull, προσπερνώντας στα μισά του αγώνα τον Σεμπάστιαν Φέτελ που σε μια μάλλον απογοητευτική πρεμιέρα για τη Ferrari έμεινε τέταρτος με τον ο Σαρλ Λεκλέρκ, επίσης με Ferrari, να τερματίζει πέμπτος. Ο Κέβιν Μάγκνουσεν με Haas, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με Renault, ο Κίμι Ράικονεν στο ντεμπούτο του με την Alfa Romeo, ο Λανς Στρολ με τη Racing Point και ο Ντανιίλ Κβίατ με Toro Rosso συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.Ο δεύτερος αγώνας θα γίνει σε δύο εβδομάδες στο Μπαχρέιν.Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.