Με σουβλάκια γιόρτασαν την πρόκρισή τους στο αυστραλιανό Open οι Τσιτσιπάς και Σάκκαρη – ΦΩΤΟ

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς και η Μαρία Σάκκαρη βγήκαν μαζί για φαγητό, μετά τις νίκες τους για τον 2ο γύρο του Australian Open...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς και η Μαρία Σάκκαρη βγήκαν μαζί για φαγητό, μετά τις νίκες τους για τον 2ο γύρο του Australian Open.

Μάλιστα, επέλεξαν ελληνική διατροφή, τρώγοντας πίτες και σουβλάκια, όπως αποδεικνύει και το παρακάτω φωτογραφικό ντοκουμέντο!

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.