Τζέιμς: Ένιωσα υπέροχα που είδα την οικογένεια μου

Ο Μάικ Τζέιμς έφυγε νικητής από το ΟΑΚΑ και έδειξε πως δεν ξεχνά τα όσα πέρασε στους «πράσινους» σε ανάρτηση του στο twitter...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Μάικ Τζέιμς έφυγε νικητής από το ΟΑΚΑ και λίγα λεπτά μετά την επικράτηση της Αρμάνι Μιλάνο επί του Παναθηναϊκού έδειξε πως δεν ξεχνά τα όσα πέρασε στους «πράσινους» σε ανάρτηση του στο twitter.

«Αισθάνθηκα περίεργα που επέστρεψα στο ΟΑΚΑ, ένιωσα υπέροχα που είδα ξανά την οικογένεια μου και τους φίλους μου. Αγάπη», έγραψε ο Αμερικάνος γκάρντ.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.