Τζέιμς: Σέβομαι τον Ολυμπιακό – Είμαι ανταγωνιστικός, αλλά δεν νιώθω μεγαλύτερος από κανέναν

Συγκεκριμένα, ο Αμερικάνος γκαρντ έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τη δική του εξήγηση για την τελευταία φάση του αγώνα με τον Ολυμπιακό, εξαιτίας της οποίας προκλήθηκε ένταση μεταξύ του ίδιου και παικτών των Πειραιωτών, έδωσε ο Μάικ Τζέιμς.

Συγκεκριμένα, ο Αμερικάνος γκαρντ έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter:

«Έχω όλον τον σεβασμό για τον Ολυμπιακό και τους φιλάθλους του. Στην τελευταία φάση ένιωσα ότι μου έγινε φάουλ και φώναζα γι’ αυτό, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι το παιχνίδι είχε τελειώσει και δεν είχε σημασία. Είμαι ανταγωνιστικός και πάντα ανταγωνίζομαι, αλλά ποτέ δεν θέλω να το κάνω να φαίνεται σαν να είμαι μεγαλύτερος από οποιονδήποτε». Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.