Ο Γέντρισεκ λύτρωσε την Ξάνθη – Φωνάζει για τη διαιτησία η ΑΕΛ

Με πέναλτι του Γέντρισεκ στο 82΄, η Ξάνθη νίκησε 1-0 την αποδεκατισμένη ΑΕΛ στην τελευταία...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με πέναλτι του Γέντρισεκ στο 82΄, η Ξάνθη νίκησε 1-0 την αποδεκατισμένη ΑΕΛ στην τελευταία αναμέτρηση της 6ης αγωνιστικής. Το ματς κρίθηκε με την αυστηρή απόφαση του διαιτητή Λάμπρου, που έκρινε πέναλτι το μαρκάρισμα του Γκόλια επί του Μπρίτο, το οποίο έγινε στη γωνία της μεγάλης περιοχής. Η ΑΕΛ αγωνίστηκε με 10 παίκτες από το 43΄ λόγω αποβολής του Ζίζιτς με δεύτερη κίτρινη κάρτα και με 9 από το 73΄ λόγω αποβολής του Καρανίκα, επίσης με δεύτερη κίτρινη κάρτα. Η ΠΑΕ ΑΕΛ εξέδωσε ανακοίνωση κατά της διαιτησίας στην ανάπαυλα του αγώνα, στην οποία μεταξύ άλλων ανέφερε πως «ό,τι και να κάνουν θα βγούμε Ευρώπη».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.