Το συρτάκι της Στεφανίδη για το χρυσό μετάλλιο στο Λονδίνο – ΒΙΝΤΕΟ

Χορεύοντας συρτάκι πανηγύρισε την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο άλμα επί κοντώ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χορεύοντας συρτάκι πανηγύρισε την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο άλμα επί κοντώ, η Κατερίνα Στεφανίδη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου στο Λονδίνο.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, λίγο πριν από την απονομή των μεταλλίων χόρεψε μαζί με τις συναθλήτριές της, στους ρυθμούς του “Ζορμπά”, ξεσηκώνοντας τους χιλιάδες θεατές του σταδίου.

Δείτε το βίντεο του ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.