Ισόπαλο χωρίς τέρματα έληξε το πρώτο ημίχρονο στις Βρυξέλλες ανάμεσα στην Άντερλεχτ και τον Ολυμπιακό. Και οι δύο ομάδες είχαν ευκαιρίες για να σκοράρουν. Για τους Πειραιώτες η καλύτερη στιγμή τους ήταν το δοκάρι του Ιντέγε στο 9′.
Άντερλεχτ – Ολυμπιακός 0-0 (ΗΜ.)
Ισόπαλο χωρίς τέρματα έληξε το πρώτο ημίχρονο στις Βρυξέλλες ανάμεσα στην Άντερλεχτ και τον Ολυμπιακό... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ