• Αθήνα20°CΥψηλή:27°C
    Χαμηλή:22°C
  • Θεσ/νίκη18°CΥψηλή:25°C
    Χαμηλή:17°C
  • Πάτρα19°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:19°C
  • Ηράκλειο22°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:22°C
  • Λάρισα19°CΥψηλή:27°C
    Χαμηλή:17°C
"ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ" ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ 81ΧΡΟΝΟ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟ

Η 1η ημέρα του «Ακρόπολις»

Πρώτη καταχώρηση: 01/06/2013 - 02:06

Τελευταία δημοσίευση: 01/06/2013 02:06Αθλητισμός

Η 1η ημέρα του «Ακρόπολις»

Η 1η ημέρα του «Ακρόπολις»

Σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις το στοιχείο του απρόβλεπτου είναι το πρώτο-πρώτο στη λίστα με τα χαρακτηριστικά του αγώνα. Προσθέστε τη σκληράδα και τις αυξημένες απαιτήσεις από ανθρώπους και μηχανές και έχετε τη συνταγή ενός φημισμένου ράλι.

Η 1η ημέρα του φετινού αγώνα ήρθε να επιβεβαιώσει όλα τα παραπάνω: το μεγάλο φαβορί είναι εκτός από το ξεκίνημα και στην πρωτοπορία βρίσκεται ένα εντελώς αναπάντεχο όνομα.

Ο Evgeny Novikov είναι εκείνος που έχει κλέψει την παράσταση την πρώτη ημέρα του αγώνα, η οποία περιλάμβανε μόνο 2 Ειδικές Διαδρομές - αλλά τι ειδικές! Πρώτα η μεγαλύτερη όλου του αγώνα, με μήκος 47,7 χιλιόμετρα και μετά η νυχτερινή δοκιμασία. Δεν αποτελεί έκπληξη, επομένως, ότι τα δράματα ξεκίνησαν από νωρίς.

Ο Ρώσος οδηγός της Qatar M-Sport Ford δεν έριξε «πυροτεχνήματα», δεν έκανε τα πλήθη να παραληρούν -και ήταν πολλά τα… πλήθη- αλλά έκανε αυτό που έπρεπε: οδήγησε ταχύτατα και αλάνθαστα το Fiesta RS WRC και στο τέλος της ημέρας βρέθηκε στην κορυφή της γενικής κατάταξης και μάλιστα με διαφορά που υπερβαίνει το μισό λεπτό από τον δεύτερο.

Όλα αυτά έγιναν μέσα σε ένα περιβάλλον στο οποίο ήταν παραπάνω από χτυπητή η απουσία του Sebastien Ogier. Και πριν από τον αγώνα αλλά κυρίως μετά την κατατακτήρια διαδρομή του πρωινού, ο Γάλλος της Volkswagen είχε χριστεί το απόλυτο φαβορί για την επικράτηση στον αγώνα. Δεν μπόρεσε όμως να το επιβεβαιώσει, καθώς μια βλάβη στο κινητήρα του Polo R (πίεση καυσίμου είπε η ομάδα του) τον άφησε εκτός μάχης προτού καν καταφέρει να διανύσει το 1/3 της πρώτης ΕΔ του αγώνα.

Ο Ogier θα συνεχίσει τις δύο επόμενες ημέρες με τη διαδικασία Rally2 και τα 10 λεπτά ποινής είναι που θα πάρει του επιτρέπουν να κυνηγήσει ένα καλό πλασάρισμα, ωστόσο τον έχουμε συνηθίσει να διεκδικεί μόνο τη νίκη και εδώ δεν φαίνεται ότι θα τα καταφέρει.

Δεν ήταν όμως μόνο ο Ogier εκείνος που ένιωσε την οργή των θεών του ράλι. Ο Mikko Hirvonen δήλωσε ότι στοχεύει αποκλειστικά τη νίκη, σε κάποιο σημείο προς το τέλος της ΕΔ έστριβε το τιμόνι στο Citroen DS3 αλλά οι τροχοί έδειχναν μεγάλη απροθυμία να ακολουθήσουν. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει μέσα σε λίγα χιλιόμετρα πάνω από 4 λεπτά αλλά κατάφερε να φτάσει -προφανώς συγχυσμένος- στον τερματισμό.

Το άλλο «θύμα» του Ακρόπολις ήταν ο Mads Ostberg. Ο αγώνας του Νορβηγού της Μ-Sport «χάλασε» από πολύ νωρίς, όταν στα πρώτα χιλιόμετρα χτύπησε ένα τοιχίο και σχεδόν ξήλωσε έναν εμπρός τροχό. Ο Ostberg κατάφερε να συνεχίσει και να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες, καταλαμβάνοντας τελικά την 9η θέση στη γενική κατάταξη.

Έτσι, διώκτης του Novikov έμεινε ο Dani Sordo. Ο Ισπανός της Citroen έδειξε την ταχύτητά του στην κατατακτήρια διαδρομή, όπου σημείωσε το 2ο χρόνο. Στις «κανονικές» ΕΔ κινήθηκε επίσης γρήγορα και επιβραβεύεται για αυτό με τη 2η θέση στη γενική κατάταξη. Δεν πρέπει όμως να αισθάνεται πολύ άνετα σε αυτήν. Ο Jari-Matti Latvala ξεκίνησε λίγο χλομά στην 1η ΕΔ αλλά στη συνέχεια σταδιακά ανέβαζε ρυθμό και στο τέλος ο ρυθμός του ήταν υποδεέστερος μόνο από εκείνον του Novikov. Ο Latvala απέχει μόνο 8,8 δευτερόλεπτα από τη 2η θέση και είναι βέβαιο ότι θα τη διεκδικήσει το Σάββατο. Για την ακρίβεια, ο Φινλανδός ξέρει ότι και ο ίδιος και το VW Polo έχουν την ταχύτητα να κυνηγήσουν και τον Ρώσο, που απέχει σχεδόν 40 δευτερόλεπτα.

Οι οδηγοί που αντιμετώπισαν με αποτελεσματικότερο τρόπο τη σκλράδα του αγώνα απολαμβάνουν αξιοπρόσεκτες θέσεις στη γενική κατάταξη. Ο Thierry Neuville έγραψε πολύ καλούς χρόνους και βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Mikkelsen, ο οποίος ωστόσο ταλαιπωρήθηκε από αρκετές δυσκολίες – στην αρχή το setup στο Polo του ήταν λάθος και το βράδυ δεν λειτουργούσε η ένδειξη για το ποια ταχύτητα είχε στο κιβώτιο.

Ο Nasser Al-Attiyah, συνηθισμένος στους σκληρούς αγώνες, βρέθηκε στην 6η θέση, μπροστά από τους Martin Prokop και Khalid Al Qassimi. Ο Robert Kubica έχει κινηθεί πάρα πολύ γρήγορα με το Citroen DS3 RRC και παρότι τρέχει σε άλλη κατηγορία, στηv WRC-2, κατέχει στο τέλος της ημέρας τη 10η θέση στη γενική κατάταξη.

Κι αν οι θεοί του ράλλυ ήταν δύστροποι με τους «παγκόσμιους», στον Λάμπρο Αθανασούλα  εξάντλησαν την κακία τους. Το πλήρωμα των Αθανασούλα/Ζακχαίου ξεκίνησε τον αγώνα με ένα Mitsubishi Lancer Evo X και όλη την καλή διάθεση να ευχαριστηθούν έναν όμορφο αγώνα. Αντί για αυτό όμως είδαν την ατυχία να τους χτυπά αλύπητα. Ενώ κινούνταν στην 1η ΕΔ, είχαν μια μικροέξοδο που είχε αποτέλεσμα να σπάσει η εμπρός ανάρτηση. Η απότομη κίνηση, όμως, που μεταδόθηκε στο τιμόνι προκάλεσε τραυματισμό στον δεξιό καρπό του Λάμπρου Αθανασούλα.

Ο Έλληνας οδηγός μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε κάταγμα. Έτσι, αυτό το Ράλλυ Ακρόπολις τελείωσε προτού καλά-καλά αρχίσει για το ελληνικό πλήρωμα, με τους Λάμπρο και Νίκο όμως να μη χάνουν την καλή τους διάθεση.

Το Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίζεται το Σάββατο 1/6 με τη μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, που περιλαμβάνει 8 Ειδικές Διαδρομές στο Νομό Κορινθίας.

ΠΗΓΗ:msfree.gr

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (0)