• Αθήνα27°CΥψηλή:29°C
    Χαμηλή:22°C
  • Θεσ/νίκη29°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:20°C
  • Πάτρα31°CΥψηλή:32°C
    Χαμηλή:21°C
  • Ηράκλειο27°CΥψηλή:27°C
    Χαμηλή:23°C
  • Λάρισα30°CΥψηλή:29°C
    Χαμηλή:18°C
Μαίνεται η φωτιά στην Κίσαμο Χανίων

Νέα δημοσκόπηση για τον eniko

Πρώτη καταχώρηση: 11/04/2012 - 17:56

Τελευταία δημοσίευση: 11/04/2012 17:56Ξεχωρίζουν

Νέα δημοσκόπηση για τον eniko

Ο enikos παρουσιάζει την δημοσκόπηση του τμήματος στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών την οποία μας παραχώρησε αποκλειστικά ο πρόεδρος του τμήματος καθηγητής Επαμεινώνδας Πανάς.

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (180)
  • ΝΙΚΙΚυριακή 27 Μαίου 2012, 17:13
    Κυριε Χατζηνικολαου θέλω να σας ευχαριστησω για τις τοσο ενδιαφερουσες Δευτέρες που μας χαρίζετε.Συνεχιστε ετσι να κεντρίζετε το ενδιαφερον μας.Μας λειπετε πολυ απο την τηλεοραση.Δεν θα επιστρεψετε.ΓΙΑΤΙ.......
  • ΣτράτοςΠέμπτη 19 Απριλίου 2012, 19:12
    ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ.ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΑ...
  • ΣτέλιοςΤετάρτη 18 Απριλίου 2012, 23:03
    Φίλε ΧΑ μην μου πεις ότι εκείνοι οι τύποι με τους λοστούς που τους πήραν οι μπάτσοι και τους έβαλαν στη Βουλή (πιστεύω να θυμάσαι το video!) ήταν τύποι που τα πίνουν στη Μεσολογγίου. Ελεος!
    Τέλος πάντων τούτη η αντιπαράθεση δεν έχει νόημα. Συμφωνώ για τις ΜΚΟ, συμφωνώ για το πρόβλημα των μεταναστών, αλλά σου επαναλαμβάνω. Δε φταίνε οι μετανάστες. Αλλοι δημιούργησαν το πρόβλημα κι επειδή για πολλούς λόγους δεν σκοπεύουν να το λύσουν , πρέπει να τους διώξουμε εμείς όσο πιο γρήγορα γίνεται.
    Κι όσο για το κρυμμένος πίσω από την οθονούλα έχω να σου πω ότι εγώ τουλάχιστον υπογράφω με το όνομά μου κι όχι με ΧΑ!
  • ΧΑΤετάρτη 18 Απριλίου 2012, 16:25
    ΣΤΕΛΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΘΟΝΟΥΛΑ ΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥ. ΛΟΙΠΟΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΕ, ΤΙ ΛΕΣ? ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ? ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ "ΦΑΣΙΣΤΕΣ".
    ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΤΙΦΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑ , ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΕΣ ΜΚΟ ΜΕ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΧΩΡΟ" ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΩΝ ΛΑΘΡΑΙΩΝ?
    ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΟΙ ΧΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΤΟΥ ΣΤΙΣ ΤΟΣΕΣ "ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ", ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ "ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ" ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ?ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΙΝΤΥ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΑΝΤΙΦΡΟΝΟΥΝΤΩΝ? ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ" ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ "ΜΕΣΟΛΛΟΓΓΙΟΥ" ΜΠΕΚΡΟΠΙΝΩΝΤΑΣ? ΑΛΛΟΥ ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ.
  • ΣτέλιοςΤετάρτη 18 Απριλίου 2012, 14:07
    Φίλε ΧΑ τα έχεις μπερδέψει λίγο. Ποιός σου είπε ότι όποιος δεν είναι ΚΚΕ ή δεξιός είναι ΠΑΣΟΚ; Μάλλον είσαι νεοφώτιστος φασίστας και μέχρι να ξεκαθαρίσεις κάποια πράγματα μην γράφεις ανοησίες. Η δημοκρατία όπως την αντιλαμβάνεσαι δεν διαφέρει σε τίποτα από τα πογκρόμ του ΚΚΕ και των λοιπών ηλιθίων. Ξεκόλλα και βάλτα με τους αληθινούς υπαίτιους αυτής της κατάστασης. Κι αν θες να μιλήσουμε για τους αλλοδαπούς, που πραγματικά είναι πρόβλημα για τη χώρα, πρέπει να τιμωρηθούν αυτοί που συντηρούν τόσα χρόνια το σύστημα, αυτοί που τους επιτρέπουν να μπαίνουν και να βγαίνουν όποτε θέλουν. Ομως η Χρυσή Αυγή με τα φιλαράκια τους τους μπάτσους, όταν χιλιάδες κόσμος κατέβαινε στις διαδηλώσεις και μπορούσε να τους διώξει, φρόντιζαν να τα κάνουν μπάχαλο για να ζουν και να βασιλεύουν τα κομματόσκυλα. Το ίδιο με άλλο τρόπο έκανε και το ΚΚΕ. Αρα φίλε πάνω κάτω είστε το ίδιο!
  • ΝικοςΤετάρτη 18 Απριλίου 2012, 02:23
    Πού είναι το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας;;;;;;;
  • ΧΑΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 23:46
    ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΕ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ" "yiorgos", ΕΓΩ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ η ΟΧΙ ΤΩΝ ΛΑΘΡΑΙΩΝ. ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΚΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΧΟΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ? ΕΙΣΑΙΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ? η Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ?
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
    "ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΕ".
  • ΧΑΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 23:41
    ΡΕ "yiorgos"ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΦΩΤΙΣΩ .


    1) ΟΙ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ
    2)ΠΤΩΧΟΣ ΤΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΜΙΑΣ ΟΘΟΝΟΥΛΑΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ
    3)ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑ. ΕΧΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ
    4) ΕΑΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ "ΑΞΟΝΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ, ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΩ ΤΑΛΗΡΑ ΝΑ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΡΕΙ Ο ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ( ΞΕΡΕΙΣ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΚΚΕ ) ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΕ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.
    5) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΑ ΦΥΛΗ , ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΟΛΩΝ
    6) ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ? ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ -ΠΟΥ ΣΦΑΓΙΑΖΟΥΝ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΙΧΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟ- ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΘΕΝΕΣ?
    7) ΟΙ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ
    8) ΕΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟΣΟ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ
    9) ΕΣΥ ΤΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΠΑΣΟΚΑΚΙ?

    ΥΓ: ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ . ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΑΣΕΙ 50 ΛΙΤΡΑ ΞΥΔΙ.
  • yiorgosΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 21:07
    Αραδιάζεις διάφορα πτωχέ τω πνεύματι χρυσαυγίτη αλλα συνεχίζεις να μην λές τίποτα για την ταμπακέρα. Ξαναρωτάω λοιπόν!!!
    Καλαβρυτα. Δίστομο!
    Μέγας Αρχηγός(βλ. Χιτλερ)
    Συμφωνείς με τον αρχηγό σας τον Μιχαλολιάκο για τα όσα γράφει???
    Θεωρείς τον εαυτό σου άριο(ευγενή ινδοευρωπαίο) και κατώτερες τις υπόλοιπες φυλές ή όπως αρέσκεσαι να τις αποκαλείς κατώτερες ράτσες???
    Σου κάνω μιά απλή ερώτηση και μου αραδιάζεις μπουρδολογίες για το ΚΚΕ κτλ. Ποσώς με ενδιαφέρει!!!
    Το αν ο ριζοσπάστης και το ΚΚΕ λέγανε τα δικά τους, δικό τους το πρόβλημα και η ιστορική τους ευθύνη.
    Οσο για την συνδρομή σας στις φτωχές ελληνικές οικογένειες είναι αν μη τι άλλο αστεία!!! Προσπαθείτε να καρπωθείτε ψηφαλάκια δηθεν συνδραμωντες τους αναξιοπαθούντες.
    Η οικογένεια μου οπως και πολλών εκατομυρίων Ελλήνων ξεριζώθηκε απο την Μ. Ασία και πολέμησε κατόπιν τους κατακτητές σε όλες τους τις μορφές.
    Πήγαμε μετανάστες στο Βέλγιο στα ανθρακωρυχεία, στις Αμερικές και πλέναμε πιάτα, στη Γερμανία στα εργοστάσια(Geistarbeiter). Νιώσαμε τον ρατσισμό παντού ακόμα και στην Ελλάδα μας που κάποιοι μας αποκαλούσαν τουρκόσπορους.
    Δεν γιναμε όμως εμείς ρατσιστές. Αντίθετα σας πολεμήσαμε παντού εσάς τους μισαλλόδοξους και θα συνεχίσουμε να σας πολεμάμε παντου και πάντα.
    Είμαι σίγουρος οτι οι παπούδες σου ή θα ντρεπόντουσαν για την κατάντια σου ή θα ήταν δοσίλογοι κουκουλοφόροι ταγματασφαλίτες, γερμανοτσολιάδες!!!

    Διάλεξε επιτέλους με ποιούς είσαι!!!

    Καλάβρυτα και Δίστομο ή ΑΞΟΝΑΣ???
  • ΓιωργοςΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 19:58
    Μαλιστα, βαζουνε την Κοινωνικη συμφωνια με 0.6% και δεν δειχνουνε το ΕΠΑΜ που εχει αγγιξει το 1.2%, που ναι μεν μικρο ποσωστο αλλα ασσυληπτο για νεοσυστατο grassroots kινημα.
  • ΧΑΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 18:20
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΝ "yiorgos" ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑ , ΤΟ ΚΚΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΘΕΣΗ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΩ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ 1935 Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΧΑΡΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΥΔΙ ΤΟΠ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΩΝ 50 ΛΙΤΡΩΝ.
  • ΧΑΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 18:12
    ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΜΕ ΤΟ "yiorgog" ΣΕ ΑΠΤΑΙΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΔΕΝ ΜΕ ΝΕΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΛΟΓΙΚΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΛΟΒΕΡ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ "ΠΑΤΡΙΩΤΗ" ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ , ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΟΙ "ΝΑΖΙ" ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΛΕΙΣ, ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΦΤΩΧΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΡΔΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΟΘΟΝΟΥΛΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΚΑΚΟΥΝ ΥΨΗΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΓΙΝΩ.
    Ο ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΜΑ ΚΑΝΕΝΟΣ .
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΠΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ, ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ. ΟΙ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ " 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ? ΑΣΕ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ . ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΓΩ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ "ΦΑΣΙΣΤΕΣ". ΕΣΥ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ".
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ. ΞΥΔΙ ΣΕ ΝΤΑΜΙΤΖΑΝΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΠ.
  • yiorgosΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 17:18
    Αληθεύει ότι τον χαιρετισμός σας(το απλωμένο χερι με γροθια είτε σφιχτή έιτε ανοιχτή) τον εμπνεύστηκε ο αρχηγός σας έξω απο την μπυραρία που έλεγε τις φοβερές του ρητορείες, σε μιά προσπάθεια να διαπιστώσει αν βρέχει???

    Χρυσαυγίτη Χ.Α για την ταμπακέρα ακόμα περιμένω!!!
    Οσο για το ξύδι προτιμώ το βαλσάμικο!!!
  • yiorgosΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 17:05
    για την ταμπακιέρα ούτε λέξη ομως εθνικοσοσιαλιστή ε???
    Αλλά δεν τολμάτε!!!
    Για τα Καλάβρυτα τι έχεις να μας πεις???
    Άλλα μοναχά κυρήγματα μίσους και απίστευτο λαικισμό...
    Αλήθεια που μαζεύεστε???
    Σε μπυραρίες όπως ο Μεγάλος Πνευματικός σας Αρχηγός!!!
    Καπηλεύεστε τώρα τον μαίανδρο στο σήμα σας???
    Τι σχέση έχετε εσείς με την αρχαία ελληνική σκέψη?

    και συνεχίζω:
    Ο Μιχαλολιάκος χαρακτηρίζει τον Χίτλερ «Μεγάλο Οραματιστή της Νέας Ευρώπης» και «Μεγάλο Αρχηγό» ενώ στον σφαγιαστή-αρχηγό των Ες Ες, Ρούντολφ Ες, που ζούσε τότε, αποδίδεται ο χαρακτηρισμός του σεβάσμιου γέροντα και του τελευταίου «Μεγάλου» του Εθνικοσοσιαλισμού. «ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ», αναφέρει ο Ν. Μιχαλολιάκος σε ένα κρεσέντο ναζιστικής «υπερηφάνειας», «η γοητεία του Αγκυλωτού Σταυρού, το μεγαλείο της Μαυροκόκκινης Σημαίας είναι ζωντανό, σήμερα 42 χρόνια μετά συνεχίζουμε τη Μάχη για την τελική νίκη της Ράτσας μας?». Το κείμενο «κλείνει» με τον ναζιστικό χαιρετισμό γραμμένο στα γερμανικά «HEIL HITLER»!
    Η ανωτερότητα του λευκού ανθρώπου, ρατσιστικά κηρύγματα για την κατωτερότητα των άλλων φυλών, συνωμοσιολογικά σενάρια για τον σιωνισμό και τους Εβραίους που βρίσκονται πίσω από την παγκοσμιοποίηση και την οικονομική κρίση αλλά και η αξιοποίηση των εμβλημάτων των ναζί, αποδίδουν το ιδεολογικό στίγμα της «Χρυσής Αυγής».
  • Χ.Α.Τρίτη 17 Απριλίου 2012, 16:58
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΙΤΡΑ ΞΥΔΙ ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ.
  • matagΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 16:50
    «Αντίποινα» οι σφαγές
    Ο θαυμασμός στους ναζί δεν σταματά ούτε και στις αναφορές για τα εγκλήματα κατά του ελληνικού λαού και τις σφαγές αμάχων στην Κατοχή. Ο κατοχικός πρωθυπουργός και συνεργάτης των Γερμανών Γ. Τσολάκογλου χαρακτηρίζεται ως ο στρατηγός που «προσπάθησε μια έντιμη ειρήνη», οι ταγματασφαλίτες και οι χίτες (τάγματα Χ) που οπλίστηκαν από τους Γερμανούς για να αντιμετωπίσουν τους αντιστασιακούς αναφέρονται ως «ένδοξοι μαχητές».
    Ακόμα και για τη σφαγή αμάχων στο Δίστομο και στα Καλάβρυτα ο Ν. Μιχαλολιάκος τον Ιούνιο του 1991 γράφει χωρίς -όπως αναφέρει- να δικαιολογεί τις πράξεις των Γερμανών: «Κατακτητές ήσαν οι Γερμανοί, πόλεμο είχαμε, ήσαν επόμενο να συμβούν όλα αυτά». Η ευθύνη για τα «αντίποινα» των Γερμανών -όπως καταγράφονται- αποδίδεται στον ΕΛΑΣ που «δολοφονούσε πού και πού κανέναν Γερμανό στρατιώτη, με αντικειμενικό σκοπό να παρασύρουν τα στρατεύματα κατοχής σε πράξεις αντιποίνων για να οδηγήσουν τον λαό στο πλευρό τους»!
  • yiorgosΤρίτη 17 Απριλίου 2012, 16:47
    Για τους ευνουχισμένους που υποστηρίζουν την χρυσή αυγή. Κάποιοι μάλλον ξεχνάνε το Δίστομο κ.α. Αλήθεια, τόλμησε ποτέ η χρυσή αυγή να καταθέσει επίσημα στεφάνι στο Δίστομο???

    το άρθρο του Ν. Μιχαλολιάκου, στο τεύχος του περιοδικού της οργάνωσης τον Μάιο του 1987 με τίτλο «Χίτλερ για 1.000 χρόνια», είναι ανατριχιαστικά αποκαλυπτικό: «30 Απριλίου 1945, μια λαμπερή σελίδα της σύγχρονης Ιστορίας κλείνει. Ο Μεγάλος Aντρας του Εικοστού Αιώνα, ο εμψυχωτής και απόστολος της Επαναστάσεως του Αγκυλωτού Σταυρού είναι νεκρός. Χίλια εννιακόσια σαράντα πέντε, όλοι αυτοί που επίστεψαν στα μεγάλα ιδανικά της Εθνικοσοσιαλιστικής Επαναστάσεως νιώθουν παγωμένοι, νιώθουν διστακτικοί απέναντι στο μέλλον, σε ένα μέλλον χωρίς την παρουσία και την καθοδήγηση Εκείνου?», υπογραμμίζει ο Ν. Μιχαλολιάκος.
  • berber_dakarΠέμπτη 12 Απριλίου 2012, 13:45
    Το Κόμμα Ελλήνων Πειρατών γιατί δεν υπάρχει στην δημοσκόπηση;
    (Αν δεν το πρόσεξα ζητώ συγνώμη)
  • ΝΙΚΟΣΠέμπτη 12 Απριλίου 2012, 01:30
    ρε παιδια αν ειναι δυνατον να ακουμε τους νεοναζι που μισουνε ανθρωπους με βαση το χρωμα την καταγωγη η την θρησκεια του.αν ειναι δυνατον η ανθρωποτητα να οπισθοδρομει με αυτον τον τροπο..οι ξενοι και οι μεταναστες που ζουν αθλια γιατι τους εκμεταλλευονται παντου φταινε για την κατασταση που υπαρχει?αυτοι φταινε που ενω ο πλουτος που παραχθηκε στην Ελλαδα αυξηθηκε 500% πηγε στα χερια λιγων και οι μισθοι μειναν καθηλωμενοι.600 δις στην Ελβετια, 500 στις οφσορ καθε χρονο, 600 δις κερδη οι ελληνικες τραπεζες σε μια πενταετια, 500 δις ενεργητικο οι μεγαλες Α.Ε. στην ελλαδα..να τα τα λεφτα κλαπηκανε νομιμα..την ιδια ωρα οι εφοπλιστες πληρωνουν μηδενικο φορο και οι τραπεζες εχουν 58! διαφορετικες φοροαπαλλαγες και πακετα πολλων δισ..ιδια λογικη συμβαινει και παγκοσμια την ωρα που ο συνολικος πλουτος φτανει για να υπερκαλυψει τις αναγκες ΟΛΩΝ των ανθρωπων 7 φορες, 40000 παιδια πεθενουν καθε μερα απο την φτωχεια και το 1/4! του παγκοσμιου πληθυσμου ζει με κατω απο 1 δολλαριο την ημερα..πεθενουν ανθρωποι σημερα επειδη καποιοι θελουν ακομα περισσοτερα κερδη..ΞΥΠΝΗΣΤΕ....το 80% του παγκοσμιου πλουτου ανηκει στο 1% του πληθυσμου.οι υπολοιποι μοιραζομαστε το 20%..οι μεταναστες φταινε ρε.....????αν ειναι δυνατων να φταινε οι φτωχοι ξενοι και Ελληνες.ο αγριος νεοφιλελευθερος καπιταλισμος φταιει
  • kalamaria newsΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 22:48
    TO ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΠΑΣΟΚΙΚΑ ΚΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΤΙΚΑ ΜΜΕ ΔΙΝΟΥΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΟΔΟ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ .ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ''ΧΩΝΕΨΕΤΕ''ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ 2012, ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ. ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Κ.&ΚΥΡΙΟΙ ΠΛΕΟΝ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ- ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΣ. Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ KALAMARIA NEWS
  • γιωργοςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 19:05
    στον αγυριστω να πανε και τα δυο μεγαλα κομματα
  • o kallamarasΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 18:47
    καλα ρε παιδια θα τρελαθουμε τελειως , το τρωμακτικο με 50000 ψηφους δινει πρωτο κομμα τον καμμενο και μεγαλες διαφορες .ολα τα υπολοιπα τηλεοραση και blog μας δινουν τα αντιθετα τι παιζεται ?
  • Αβραάμ ΚαρανικόλαςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 18:44
    Θα μου επιτρέψεται να αμφισβητίσω τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης. Την αιτιολόγηση , της αμφισβήτησης θα την πάρετε το βράδυ της 6ης-5 -12.
    Ο Κος Βενιζέλος (το Κ κεφαλαίο) , ουδέποτε ρώτησε τον Λαό , εάν θέλει να τον εξαθλιώσει και να τον εξευτελίσει σε όλη την Υφήλιο. Γιατί?
    Ο Κος Βενιζέλος , δεν ρώτησε κανέναν γονιό και κανένα Νέο άν θέλουν να γίνουν μετανάστες στην εκμεταλεύτρια δανείστριά μας χώρα , αφού στην χώρα του δεν πρόκειται να βρεί δουλειά. Γιατί?
    Τέλος , ο Κος Βενιζέλος δεν ρώτησε τους ΕΛΛΗΝΕΣ άν θέλουν να ζήσουν άλλη μια κατοχή . Γιατί?
    ΤΏΡΑ Ο Κος Βενιζέλος , ο Κος Σαμαράς κλπ...................... , έρχονται και ζητούν την ψήφο μας . Γιατί?
    Δεν μου επιτρέπεται να ειπώ τί θα του δώσουμε.
    ΕΛΛΗΝΕΣ , ψήφο στα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ κόματα που τα τελευταία 30 χρόνια δεν έχουν εκλέξει Βουλευτές στην Βουλή.
  • ManolisΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 17:44
    Ε.ΠΑ.Μ !!! Παιδιά ρίξτε μια ματιά στο κόμμα του Καζάκη , αξίζει το κόπο.
    www.epam-hellas.gr
  • nikosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 17:22
    αν παρουν και οι δυο πανω απο 15% τοτε να φυγουμε απο την ελλαδα!!!
    χρυση αυγη για να ειμαστε σιγουροι οτι θα ξεβρωμισει ο τοπος!!!!
  • PJΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 17:06
    Λοιπόν, να τι λέμε στα αγύριστα κεφάλια παππούδες-γιαγιάδες.
    Εγώ είμαι νέος. Αντέχω τις κακουχίες. Και άνεργος να είμαι και άστεγος να είμαι
    Στην τελική κάνω ντου για τρόφιμα, κάνω και κατάληψη και βολεύομαι.
    Εσύ που θα σου μηδενίσουν τη σύνταξη, θα σου κατασχέσουν το σπίτι και θα τους έχεις ψηφίσει από πάνω να δω τι θα κάνεις και ποιός θα σε βοηθήσει μετά...
  • bomber12321Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 16:55
    ΤΟ ΛΑΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΑΠΟ ΟΣΟ ΤΟ ΠΑΡΟΣΙΑΖΕΤΕ
  • ΒΟΜΒΕΡΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 16:54
    ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΚΕΥΕΙ ΑΥΤΟΣ?ΤΟ 3% ΤΩΝ ΔΕΞΙΩΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΚΕ?
    ΤΟ 0.4% ΤΩΣ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ 7ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΑΥΓΗ?
  • kostasΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 16:45
    ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΣ ΕΞΩΔΙΚΟ?
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙΣ.....ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
  • ΝΙΚΟΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 16:32
    Αυτή μάλιστα είναι διμοσκοπηκη έρευνα . Άλλα έχει και ανησυχητικά στοιχεία ο κόσμος ζει με το φόβο μην χάσει το μισθό η την σύνταξη του , αλλά δεν ξέρουν είναι ότι μετά τις εκλογές αν έρθουν στην εξουσία ένα από τα δυο κώματα εξουσίας θα τα κόψουν ούτως η άλλος , και θα τούς πάρουν και τα σπίτια . Καλύτερα να χρεοκοπήσουμε και να παλέψουμε για το μέλλον των παιδιών μας , και όχι να λιμοκτονεί ο λαός για να κερδίζουν και να ευημερούν οι γερμανοί από τη δικό μας πλούτο , και σαν μην έφτανε αυτό πλάκωσαν και οι Εβραίοι και αγοράζουν αυέρτα , λες να γίνουμε οι αυριανοί παλαιστίνιοι.
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 16:04
    ΟΛΟΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ.

    ΠΑΤΡΙΔΑ - ΤΙΜΗ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
  • staurosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 15:42
    o titlos prepi na itan alos ...i genia apo 62 kai pano katadikazi ta niata tis elladas...edw kai tora katargisi ton eklogikon dikeomaton se sintaksiouhous..
  • 3 πουλακια καθοτανΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 15:33
    NIKOOOOOOOOOOOO...................................

    ΦΑΒΑ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ......

    ΠΟΙΟΝ ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙΣ ??????????????????
  • georgeΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 15:05
    ΝΑΙ ΝΙΚΟ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ Η ΕΡΕΥΝΑ.......ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ!!!!!!!!!!ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΑ.....Α!Ο ΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ????ΒΡΩΜΟΠΑΣΟΚΟΙ ΚΑΙ ΝΟΥΔΟΥΛΕΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!!!ΑΚΟΥ 10 ΠΛΑΚΕΣ ΧΡΥΣΟ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΤΟΥ ΛΕΤΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΖΙΒΑΓΚΟ!!!!ΞΥΠΝΑΤΕ ΖΩΑ!!!!!!
  • panosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 13:55
    κ. Χατζηνικολάου εκπρόσωπο της Χρυσής Αυγής θα καλέσετε; Στη δημοσκόπηση αυτή την εμφανίζει με 5%. Δεν αξίζει να ακουστούν οι θέσεις της για την οικονομία, την ανάπτυξη, τα εθνικά θέματα κλπ;
  • ΜΙΛΤΙΑΔΗΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 13:48
    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ(ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ) ΤΟ ΒΡΑΔΥ ... ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΦΤΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΕΡΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΑΣ ...ΤΖΕΦΡΥ (ΜΕ ΤΟ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ) ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ..( "ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ".. ΕΝΩ ΛΙΓΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ...ΚΑΙ ΤΟ "ΕΓΩ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΩ") ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΟΚ (ΠΑΣΟΚ) ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΕ (ΒΑΣΙΚΑ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΒΡΑΚΙ ΑΛΛΙΩΣ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.. ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ( ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ) ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 1 , 2 ...ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ..ΕΞΩΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ!!! .. ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΜΕ ΠΙΑ.... ΜΠΑΤΣΟΚ???... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΡΩ...ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΓΟΜΑΙ!!! (ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ...ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.... ΑΠΛΩΣ ΣΑΝ ΣΛΟΓΚΑΝ...ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ: "ΠΥΡΙΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ"??.. "ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!".. ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ??...ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΕΜΕ ..ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80% ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!!!
  • τά λόγιαΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 13:13
    Αυτή η Δημοσκόπηση πολύ μούφα, Ντέ καί καλά νά βγαλέτε πρώτο κόμμα έναν από τούς δύο αυτές οι δημοσκοπήσεις είναι πλαστές!!!!! Αντε τόν κόσμο τόν τρελάνατε!!!!
  • kostas kΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 12:44
    Συγχαρητήρια στους φοιτητές που έτρεξαν αυτή την δημοσκόπηση !!!
  • despoinamkΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 12:43
    Ενδιαφέρουσα δημοσκόπηση! Αν την κοιτάξεις προσεκτικά βγαίνουν συμπεράσματα που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
    Οι ηλικίες 60+ στηρίζουν πιο πολύ τον δικομματισμό. Αναμενόμενο γιατί προτιμούν αυτό που συνήθισαν κι ας είναι καταστροφή, φοβούμενοι την όποια αλλαγή. Εντύπωση κάνει ότι
  • kostisxtΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 12:28
    Τα κόμματα της αριστεράς πρέπει να πάρουν την ιστορική ευθύνη και να ενωθούν ώστε να βγάλουν την Ελλάδα από το τέλμα της λαμογιοκρατίας, αν όχι και το κκε έστω τα υπόλοιπα "σύριζα οικολόγοι δημαρ".
  • Μπερδεμένη η δημοσκόπησηΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 12:27
    Κοιτάζοντας τις απαντήσεις στις διάφορες ερωτήσεις παρατηρώ ότι οι απαντήσεις είναι αντιφατικές.

    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
    -"Είστε αποφασισμένος να τιμωρήσετε τα 2 μεγάλα κόμματα" ΝΑΙ=72% ΟΧΙ=17%
    -Πρόθεση ψήφου= ΠΑΣΟΚ και ΝΔ = 30% !!!!

    Γενικά η δημοσκόπηση τείνει ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, που είναι λογικό αν αναλογιστεί κανείς ποιός την έκανε.

    Καλά για τον ΛΑ.Ο.Σ. δε θα πω τίποτα... Τον έχουν ξεσκίσει. Του έχουν πάρει το ποσοστό και το έχουν βάλει στους ΠΑΣΟΚους.

    ΑΒΑΒΑ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ. ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ.
  • Γιαννής ΣτέλιοςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 12:24
    Κε Χατζηνικολάου να ρωτήσεις το βράδυ τον Βενιζέλο πόσο αξιόπιστος μπορεί να είναι ένας πολιτικός όταν τον Ιούνιο λέει οτι δεν θα χρησιμοποιηθεί η ΔΕΗ ως φοροεισπρακτικός μηχανισμός και τον Σεπτεμβριο βάζει το χαράτσι;
  • maximosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 12:12
    Πέραν της ποσοτικής διάστασης των δημοσκοπήσεων υπάρχει και μία ποιοτική που αποσιωπάται με πάθος. Είναι ο χρόνος έκθεσης των κομμάτων απο τα ΜΜΕ(ξαπάτησης). Αν λάβουμε υπόψη τον χρόνο που δίνεται στον κάθε υποψήφιο, στο κάθε εγκεκριμένο κόμμα απο τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) τα ποσοστά πέρνουν άλλη σημασία. Το 4.9% της Χρυσής Αυγής είναι πολύ πιο σημαντικό απο το οποιοδήποτε ποσοστό όλων των άλλων μαζί. Η Χρυσή Αυγή απομονωμένη, συκοφαντούμενη και καθυβριζόμενη απο τους πάντες και τα πάντα συγκεντρώνει ποσοστό μεγαλύτερο απο την dear Dora και αυτό λέει πολλά. Λέει ότι: “ποιός έχει ανάγκη τα βοθροκάναλα των μπετατζήδων της ενημέρωσης”; Όταν ο Έλληνας σε αγκαλίαζει. Όπου και να πάμε στο χωριό, στο καφενείο, στο σαλόνι στην ταβέρνα δύο λέξεις κυριαρχούν Χρυσή Αυγή. Το συντονισμένο κατεστημένο προσπαθεί καταφεύγοντας σε εκβιασμούς, δωροδοκίες-τροπολογίες, παραπληροφόρηση, προπαγάνδα να κρατήσει τις ψήφους εκεί που πρέπει και να διαιωνίσει το status quo.
  • Lapis LazuliΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:49
    Επειδή οι γέροι είναι απαφασισμένοι να πάνε στα εκλογικά κέντρα και να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ εγώ προτείνω να τους πούμε ψέμματα ότι τους έχουμε έτοιμο το φακελλάκι με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ και να έχουμε βάλει μέσα ψηφοδέλτιο άλλου κόμματος...και φυσικά θα τους έχουμε κρύψει και τα γυαλιά τους τα οποία θα νομίζουν ότι κάπου χάθηκαν...έτσι και νιώθουν τη χαρά ότι πήγαν να ψηφίσουν...και θα έχουν ψηφίσει άλλο κόμμα εκτός ΠΑΣΟΚ-ΝΔ...
  • ΝέμεσιςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:46
    εμ, αυτά βλέπουν τα κόμματα της τροικανής κυβέρνησης και κοιτάνε πως κάνουν εκλογές στη ζούλα.. πείτε ψέμματα βρε ότι θα ψηφίσετε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.. και όταν γίνουν οι εκλογές πράξτε το καθήκον σας... ψηφίστε οικολόγους, Λεβέντη κλπ.. Καλά είδατε η Χ.Α.; γι' αυτό τώρα τα λαμόγια δήθεν καθαρίζουν την Αθήνα, σπεύδουν για τροπολογίες κλπ για υπερχρεωμένα νοικοκυριά... έχουν τρομοκρατηθεί... έτσι έτσι .. με το φόβο της Χ.Α. να είστε μπας και γίνετε άνθρωποι...
  • ΜΠΕΛΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:39
    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ 3, 8 ΠΟΥ ΛΕΕΙ ''ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ'' ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ?
  • nikosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:37
    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art _id=133414&catid=6


    ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙΣ ΡΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ LINK ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟΓΛΟΥ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΣ ΑΠΟΨΕ
  • ΚΡΗΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:35
    Οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης (δημο(σ)κόποι, και λοιποί, κάνουν πάρτυ και ανοίγουν σαμπάνιες. Μην απαντάτε στις ερωτήσεις τους, ή έστω απαντάτε παραπλανητικά, για να βγαίνουν ψεύτες.
    Έτσι κι αλλοιώς, τα μαγειρεύουν, τουλάχιστον να μην ξέρουν τι τους γίνεται.
    ΚΡΗΣ
  • georgeMΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:30
    οπως φενετε νδ κ πασοκ παιρνουν μεγαλητερα ποσοστα σε ηληκιες >60.προσοχη αφηπνυζουμε τους γονεις , θειους γιαγιαδες , παππουδες μας ολους.Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΨΗΦΗΖΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΥΠΗ!!!!!!!!
  • ΝΙΚΟΣ61Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:23
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ http://www.protothema.gr/world/article/?aid=189608 ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΧΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΒΓΑΖΕΤΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΠΡΟΣΤΑ....ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ.......ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΥΘΥΝΗ
  • nikosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:17
    ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ.....ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΕΣ
  • ΣΩΤΗΡΗΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:15
    ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ .ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕ 2 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.1./ ΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΚΑΝΕΝΑ 2./ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΟΠΕΡΝΑΝΕ
  • Γιώργος ΤσικανδυλάκηςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 11:15
    Δεν εμφανίζετε το νέο κόμμα «δημιουργία, ξανά». Γιατί????.........

    Παρά την προσπάθεια που συστηματικά γίνετε να μην παρουσιάζετε στης δημοσκοπήσεις, την μέρα των εκλογών η παρουσία του κόμματος «δημιουργία, ξανά» θα είναι τέτοια, που κανείς πλέον δεν θα μπορεί να συνεχίσει να κάνει ότι το αγνοεί. Γιατί την μέρα των εκλογών μιλάει ο πολίτης και όχι η δημοσκόποι.
  • ΗΛΙΑΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:56
    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;;; Πάντως κ. Χατζηνικολάου καλά κάνεις και κρατάς πισινή. Όσο γι' αυτούς που πανηγυρίζουν, εγώ προτείνω να μην κάνουμε εκλογές, αλλά να σχηματισθεί κυβέρνηση με βάση την συγκεκριμένη δημοσκόπηση. Πάντως έχω ασφαλείς πληροφορίες που λένε πως υπάρχει δημοσκόπηση που δείχνει ΝΔ 12%, ΠΑΣΟΚ 11, 99%, ΣΥΡΙΖΑ 20%, ΚΑΜΜΕΝΟΣ 20%, ΚΚΕ 15%, ΛΑΟΣ 5%, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 8%, ΔΗΜΑΡ 8%, ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 5%.
  • Θεανώ ΠαπαδοπούλουΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:56
    ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!
    http://youtu.be/OsqgOvKAJys
  • ΜΖΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:55
    Κύριε Χατζηνικολάου, επειδή δεν είστε χαζός και ούτε θεωρείται χαζούς τούς αναγνώστες σας, έπρεπε μαζί με τον τίτλο του καθηγητή των Οικονομικών(για την εγκυρότητα της μέτρησης), να μιλούσατε και για την πολιτική διαδρομή του κ.Πανά(τυχοδιωκτισμός) απο την εθνικοσοσιαλιστική ΕΝΕΚ, μέχρι το ΔΗΚΚΙ λόγω συγγενείας με τον μακαρίτη Λεντάκη, διαμέσου ΠΟΛΑΝ.
    Και πάνω απ'όλα αντικομμουνιστής.ΚΡΙΜΑ
  • ΕΛΕΝΑ Χ.Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:39
    ...Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία , τον τρόπο διεκπεραίωσης ...τις ερωτήσεις που ετέθησαν...Θεωρώ ότι η συγκεκριμμένη αποτύπωση είναι η αντικειμενικότερη, εάν την συγκρίνουμε με τις υπόλοιπες...
    Το πρόβλημα-όμως- της διακυβέρνησης αυτού του τόπου, παραμένει και εύχομαι η λύση του να δοθεί στις κάλπες...
  • ΚΩΣΤΑΣ-ΓΙΑΝΝΕΝΑΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:35
    Η έρευνα είναι σε μεγαλο βαθμο αντικειμενικη, το δειγμα γενικα δειχνει σωστο (ανεξαιρεσεις τον αγροτικο πληθυσμο που ειναι μεγαλυτερος) κυριως ως προς την πολιτικη τοποθετηση και τα αποτελεσματα ξεφευγουν απο τις στημενες ερευνες των εταιριων δημοσκοπήσεων. Βεβαια το τεραστιο ποσοστο αντιμνημονιακης τοποθετησης δεν αποτυπωνεται πληρως στις επιμερους κατηγοριες (ηλικια, επαγγελμα, πολιτικη τοποθετηση) ούτε και στην τελικη ψηφο, που τα ποσοστα των 2 κομματων έπερεπε να ειναι ακόμη μικρότερα. Ίσως ο φόβος....
  • ΕΥΣΤΑΘΙΑΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:27
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Τ ΕΠΑΜ ? ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ?
  • @mikoΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:20
    ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΑΤΗ

    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ?????

    ΝΙΚΟ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ, πες μας ομως που "ανηκει" ο καθηγητης........
  • ΙΚΑΡΟΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:16
    Πολύ καλή!!!!!!!!!! Ποιός την πλήρωσε άραγε? Ο κ. Βενιζέλος? Καί κάτι ακόμη. Μήπως ο κ. Νίκος στοχεύει στην α θέση του επικρατείας των ΑΕ, ζηλώσας την δόξαν άλλου επιφανούς σχολιαστή που πήγε στον Καρατζαφέρη?
    Πως θα ξεμπλέξουμε με τους αστέρες, που έχουν επιθυμίες φανερής ή συγκεκαλυμμένης πολιτικής παρέμβασης? Ελεος!
  • ΚάκιαΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:14
    Μπράβο Ελλάδα χώρα του Αλτσχάιμερ.Αν τα γεροντάκια και οι νοικοκυρές των μεσημεριανών μας αναγκάσουν και τους υποστούμε ξανά τότε είμαστε άξιοι της τύχης μας. Ξυπνήστε τους πριν να είναι αργά. Τά γεροντάκια δέν έχουν παιδιά , εγγόνια άνεργα ; Οι νοικοκυρές έχουν όλες συζύγους βολεμένους; Ημαρτον !!!!!
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:08
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
    1) ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ 2 ΚΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ, ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ
    2) ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΟΡΓΩΣΟΥΝ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΟΡΟ ΜΕ 1, 40Ε ΤΟ ΝΤΙΖΕΛ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
    3) ΟΙ ΝΙΚΟΚΟΙΡΕΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΨΗΦΗΣΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΑ (ΠΑΠΑΡΗΓΑ) Η ΤΣΙΠΡΑ ( ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ), ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΖΑΜΑΡΙΑ, ΕΡΜΑΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ!
  • PANAGIOTIS PANAGIOTIDISΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 10:04
    …μας δουλεύετε?, φοβερή δημοσκόπηση !!!. από τους 1731 ερωτηθέντες μόνο οι 8.2% (142) ήταν άνεργοι (όταν η ανεργία είναι τουλάχιστον 22%), για γέλια και για κλάματα!.
  • zoitsaΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:56
    me to fovo tou Euro katalavame pali pos tha psifisi o kosmos an fysika einai sostes oi dimoscopisis Oles pisteyo einai ftiaktes opos tis theli kathe koma i to orizoun apo Vrikseles
  • nikos galanisΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:51
    εχετε πολυ πλακα εκει στον ενικο.γιατι δεν βαζετε ολα τα σχολια?
  • s.NickΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:49
    @Παναγιώτης Αυτό που λες θα είχε νόημα αν ο πληθυσμός που ψήφιζε στις εκλογές δεν έμενε μόνιμα στην Ελλάδα. Απ' τη στιγμή που ζει στη χώρα μας τότε είναι αναπόφευκτο να δει ποια κόμματα συγκυβερνούν. Οπότε το ερωτηματολόγιο είναι σωστό.
    "Η εμπειρία ανθρώπων που χρόνια κάνουν αυτή τη δουλειά είναι πιο έγκυρη." ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Σοβαρά ε; Πολύ εύκολα ξεχνάτε τελικά. Οι δημοσκόποι τα είχαν "πιάσει" αν θυμάσαι καλά στην πρώτη περίοδο Καραμανλή και τα όταν είχαμε φτάσει στις εκλογές οι δημοσκοπήσεις ξεφτιλίστηκαν. Το ίδιο είχε πάθει πολλές φορές η VPRC (αν θυμάμαι καλά) η οποία τότε ήταν η σημερινή Public Issue. Σε βαθμό που είχε βγει ο Μαυρής και απολογούνταν. Αυτά υπάρχουν σε αρχεία. Μπορείς να ανατρέξεις σε εκπομπές 1-2 μέρες μετά τις εκλογές να δεις τι λέγανε.
  • P.S.Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:44
    Σαν απλός ενεργός πολίτης με την στοιχειώδη λογική η πρώτη ολοκληρωμένη έρευνα που έχω δει για αυτες τις εκλογες.
  • s.NickΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:37
    Παναγιώτη Θ. Τουμάση, αμφισβητώ κι εγώ ευθέως τα επιχειρήματά σου και τα καταρρίπτω ένα ένα:

    1) "Δεν υπάρχει τόσος αριστερός πληθυσμός, αλλά ούτε και τόσο στερεά προσανατολισμένος στην Αριστερά πληθυσμός στην Ελλάδα". Τραγικό λάθος. Αρκεί να δεις τα ποσοστά στις εθνικές εκλογές από την μεταπολίτευση και μετά. Η αναλογία είναι σωστότατη, και ναι είναι σταθερά προσανατολισμένος ο πληθισμός. Ρίξε κι εσύ και όποιος θέλει το άθροισμα των αριστερών και κεντροαριστερών κομμάτων σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις τα τελευταία 20 χρόνια.

    2) "Αφήστε τις ερωτήσεις. Προκατειλημμένες!". Ήμαρτον. Υπάρχει μια παροιμία η οποία ταιριάζει στην περίπτωση: Ο Κόσμος το 'χει τούμπανο κι εσύ κρυφό καμάρι. Συγνώμη αλλά στις δημοσκοπήσεις δεν ρωτάνε ερωτήσεις πάνω σε φανταστικές πραγματικότητες, γιατί τότε θα είχαν εσφαλμένες απαντήσεις. Η πραγματικότητα είναι αυτό που έχει γίνει στην Ελλάδα και επ' αυτού συζητάμε.

    3) "Υπάρχουν κάποιοι που δεν τους άγγιξε ακόμη τίποτε". Όχι, δεν υπάρχουν. Εκτός αν μιλάς για άστεγους κατοίκους αλλοδαπής. Αν είσαι στην Ελλάδα τουλάχιστον το χαράτσι της ΔΕΗ σε "άγγιξε" οπότε το "τίποτε" που λες ΑΚΥΡΟ. Επίσης ο Γιάννης ο Λάτσης δεν νομίζω να πολυχαλάστηκε αλλά αυτός είναι 1 (ένας) στους 11.000.000 . Οπότε δεν πολυλλάζει το αποτέλεσμα. (Σημειώνω ότι δεν είναι μόνο το χαράτσι που "άγγιξε" τους πάντες, είναι πάρα πολλά οριζόντια μέτρα, π.χ. μείωση αφορολόγητου το οποίο σε λίγο καιρό θα εξαφανιστεί σαν έννοια)
  • XΡΗΣΤΟΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:31
    ΟΛΗ Η ΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΗ ΨΗΦΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΜΑΖΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 30% ΜΑΧ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ.
  • dinosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:29
    ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΑΙΔΙΑ!!
    ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
    Α)ΚΛΕΙΔΑΜΠΑΡΟΝΟΥΜΕ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ,
    Β)ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΕ 60+
    Γ)ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.
    ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ Ο ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΚΑΙ Η ΤΡΕΜΗ.........
  • NikosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:25
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
    Οτι και να "ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΤΕ" δεν προκειται να μας πεισετε
    Συγχαρητηρια ανεξαρτητε ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ, σε σενα και τους συνεργατες σου.
    Παντα τετοια
  • s.NickΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:25
    Γιώργο, οι 65+ είναι πιο διαλλακτικοί με την πασοκονεοδημοκρατία γιατί έχουν "μικρότερο ορίζοντα". Οπότε βλέπουν ως μονόδρομο την βελτίωση μέσω των δυο κομμάτων. Γι' αυτούς οι άλλες λύσεις παίρνουν πολύ χρόνο...

    Μπράβο Νίκο, αναλυτικότατη δημοσκόπηση... και από Πανεπιστήμιο.
  • ΡΑΠΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:20
    Πολύ κοντά στη πραγματικότητα αυτή η δημοσκόπηση.
    Οι δημοσιογράφοι αν θέλετε να βοηθήσετε ας αφήσετε τις ερωτήσεις ρουτίνας και άνευ ουσίας του τύπου αν συνεργαστούν τα μεγάλα κόμματα μετεκλογικά, γιατί είναι σαν να παραβιάζουν ανοικτές πόρτες. Να μείνουν αποκλειστικα σε μια ερώτηση. Που θα βρουν τα 14 με 16 δις που ζητάει η τροίκα. Αλλά με σαφήνεια και με αφηρημάδες του τύπου ισοδύναμα και λοιπές βλακείες. Τόσα από εδώ τόσα από εκεί.
    Άντε να δούμε τότε πόσα κουκιά βάζει ο σάκκος και αν προβληθούν και οι απαντήσεις από τα μέσα θα δείτε που θα κατρακυλήσουν τα ποσοστά των δύο μεγάλων (χαχα το μεγάλων ακούγεται αστείο).
  • ianΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:20
    Η συγκεκριμενη δημοσκοπηση στην καλυτερη περιπτωση δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα. Να ειμαστε σοβαροι, τι παιχνιδια ειναι αυτα! Κυριε Χατζηνικολαου προσεξτε τα στοιχεια του δειγματος.
  • giannisΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:09
    Υπάρχουν κάποιες περίεργες αντιφάσεις, όπως επιθυμία νίκης ΝΔ 19, 2 και ΠΑΣΟΚ 12, 2 , αλλά "αν ψηφίζατε αύριο", ΝΔ 15, 3 και ΠΑΣΟΚ 14, 6. Πώς εξηγείται, άλλο να επιθυμείς και άλλο να ψηφίζεις.
  • ΕύηΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 09:08
    Δεν πιστεύω σε καμια δημοσκόπηση. Πιστεύω ότι ο καθένας λέει ότι θέλει τώρα γιατί είμαστε όλοι γεμάτοι θυμό. Οταν φτάσουμε στην κάλπη θα σκεφτούμε διαφορετικά.
    Και κάτι ακόμη πρώτον τα αντιμνημονιακά κόμματα δεν λένε κάτι ουσιαστικό και έλεος γιατί βάζει (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) στο ίδιο τσουβάλι, δεν είναι έτσι. Ο καθένας έχει τις δικές του ευθύνες αλλά διαφορετικές.
  • anonymosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 08:53
    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΜΑΣ ΦΑΓΑΝΕ............
  • ΒαγγέληςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 08:33
    Η δημοσκόπηση πλησιάζει στο κλίμα που βλέπω στο κοινωνικο περιβάλλον που συναναστρεφομαι. Όσο για τα ποσοστά των ΠΑΣΟΚ ΝΔ, να μην ξεχνάμε τον κομματικό τους στρατό στο Δημόσιο, στο οποίο αυτές τις ημέρες γίνεται ο κακός χαμός με ´´διευθετησεις´´ μέχρι εκβιασμούς του τύπου ´´αν δεν είμαστε εμείς στα πραγματα, θα απολυθειτε ´´ κ.λ.π. Οπότε....
  • BillkarΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 08:32
    Πέρα από το ότι κάνεις το παιχνίδι των συμφερόντων (για να μην χρησιμοποιήσω καμμιά βαριά λέξη) κ. Χατζηνικολάου εμείς θα εξακολουθούμε να γράφουμε μπάς και ξυπνήσει αυτός ο ταλαίπωρος λαός κάποιο πρωί και καταλάβει πως του τάφαγε όλα το!!!!!!!!!!!!!! ΚΚΕ.
    Ο πεθαμένος δεν ανασταίνεται ούτε και με τέτοιες δημοσκοπήσεις.
    Το ηλεκτροσόκ που προσπαθείτε να του κάνετε πάει χαμένο.
    Μπράβο στον καθηγητή για την εξαίρετη δουλειά που έκανε και σε σένα που τη δημοσιεύεις για να ανυψώσεις το.......πεσμένο ηθικό των πολιτικών που υπηρετείς.
    Να μας πείς όμως και πόσα πήρε για το δείγμα.
    Ελπίζω να συνεχίσεις να δημοσιεύεις τα σχόλιά μας.
  • CrisaΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 08:20
    Αν δώσουν 35% σε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΔΗΜΑΡ-ΔΗΣΥ-ΛΑΟΣ-ΧΑ-ΑΝΕΞΕΛ-Οικ, θα έχουν δικτατορία συνεργασίας. Τα ποσοστά αναγάγονται.
  • lefterisΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 08:16
    Για να καταλάβω. Όλοι αυτοί οι συνταξιούχοι που τους κόπηκε η σύνταξη πιστεύουν ότι θα τ α πάρουν πίσω ή ότι δεν θα ξαναμειωθεί? Ε να μην τρελαθούμε τώρα. Ξυπνήστε ρε......
  • ΘΟΔΩΡΗΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 08:10
    Συγχαρητήρια Νίκο.....καταπληκτική δημοσκόπηση...... Καλά κάνουνε στους συνταξιούχους......να τους κόψουν τελείως τη σύνταξη μπας και ξυπνήσουν από την πείνα.......αυτοί είναι υπεύθυνοι για όλα...
  • lettaΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 07:58
    ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ Η ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΖΩΗ ΧΑΡΙΣΑΜΕΝΗ. ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΩΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΩΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ; ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΔΕΟΝΤΩΣ!!!!!!!!!!!
  • γιαννης νικαιαΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 07:40
    καλημερα στη παρεα, καλα συνταξιουχοι και νοικοκυρες δεν παιζοντε πασοκ-νδ δαγκωτο, η χρυση αυγη σε ποσοστα 4, 9 % αυτο κατι λεει(αστα χεστα) αλλα ο κοσμος επηρεαζεται -τρομοκρατειτε απο τα μμε και τελευταια στιγμη μπορει να βρεθουμε μπροστα σε μεγαλες εκπληξεις.
    εχουμε να δουμε τρομοκρατια απο δω και περα απο καναλια που δεν θα εχει προηγουμενο.
  • Ηλίας Λ.Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 07:12
    Είμαι συνταξιούχος και καρδιακός. Δεν είμαι χεσμένος όπως έγραψε κάποιος "έξυπνος". Δεν με νοιάζει αν μείνω χωρίς φάρμακα και χωρίς φαγητό. Δεν με νοιάζει κι αν ακόμα πεθάνω. Το μόνο που μ' ενδιαφέρει, είναι να φύγουν οι νεκροθάφετς της Ελλάδος, οι ψευταράδες και οι αληταράδες.
  • panis_agouridisΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 06:59
    Επιτέλους μια δημοσκόπηση με επιστημονικό υπόβαθρο και νόημα. Νομίζω ότι το πανεπιστήμιο θα πρέπει να κάνει μαθήματα στις ιδιωτικές εταιρίες που κερδίζουν προβάλλοντας αυτό που τους υποδεικνείει ο εντολέας τους.
  • G.MΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 05:51
    Ανατρίχιασα...μια ερώτηση μόνο το ποσοστό ανεργίας στην Ελλάδα είναι μόνο 8.2%?
  • «Ήπειρος, η πατρίδα μας»Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 03:59
    Σου αρέσει να ακούς μόνο τα μπράβο. Δημοσιεύεις μια δημοσκόπηση το νόημα της οποίας δεν το κατάλαβες και αν κατάλαβες κάτι είναι το επεξηγηματικό σημείωμα που σου έστειλε ο Πανάς. Είναι δυνατόν με δείγμα 2000 ανθρώπων να βγαίνουν συμπεράσματα όταν για να υποθέσουμε το περίπου κατά την ημέρα των εκλογών χρειαζόμαστε το 10% των αποτελεσμάτων; Σου το έχω ξαναγράψει ότι προσπαθείς να γίνεις κάτι το οποίο δεν μπορείς. Δεν μπορείς να γίνεις Λαμπράκης ή Μπόμπολας δημοσιεύοντας αναξιόπιστες δημοσκοπήσεις, Δεν είναι σωστές από την στιγμή που δεν έχουμε τα στοιχεία των ερωτομένων και μην μου πεις το απόρρητο, ο νόμος περί προσωπικών δεδομένων και λοιπές αηδίες. Οι δημοσκοπήσεις είναι κατευθυνόμενες και αποβλέπουν σε οφέλη. Παρ' όλ' αυτά εσύ συνέχισε τον ρόλο που σου έχουν αναθέσει ή που νομίζεις ότι έχεις αναλάβει. Οδυσσεύς
  • Γιαννης Β.Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 03:53
    Τελικα ειχε δικιο η πατσαβουρα... μαζι τα φαγανε, αυτος και οι 14, 6%... το τελευταιο που μενει να δω απο τον Ελληνα ειναι, να δωσει ψηφο στο ΓΑΠ και το τσι(ΤΣΑ)ρακι του...παντως δηλωνω απο τωρα εθελοντης για να συμμετασχω στα εκτελεστικα αποσμασματα στο Γουδη... χωρις καμια τυψη συνειδησης
  • andreas-peristeriΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 03:19
    Το βράδυ των εκλογών θα γίνει σεισμός με τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής... Είμαι φοιτητής και βλέπω να κόμματα να χαντακώνουν το μέλλον μου, να συνεχίζουν να λένε ψέματα ξεδιάντροπα στις τηλεοράσεις και τα ΜΜΕ και να μην έχουν λύσεις. Ειδικά στο ζήτημα των υδρογονανθράκων. Η κάλπη θα προκαλέσει εγκεφαλικά σε πολλούς αλήτες...
  • ΚωνσταντινοςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 02:12
    Φορτσα πασοκαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ΒαγγέληςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 02:05
    Πολύ ενδιαφέρουσα δημοσκόπηση. Μία μικρή παρατήρηση, για να τη διαβάσουμε περισσότερο σωστά; όπως φαίνεται από την επαγγελματική κατάσταση των ερωτηθέντων, πρόκειται για ψηφοφόρους αστικών κέντρων. Αν μετρηθεί μεγαλύτερο δείγμα από αγροτικές περιοχές, πιθανά να είναι πιο ευνοϊκά, δυστυχώς, για τα δύο μεγάλα κόμματα τα αποτελέσματα.
  • ΔημήτρηςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 02:04
    Για γέλια η δημοσκόπηση...
  • takis fotopoulosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 01:58
    Σωστά προετοιασμένη δημοσκόπηση. Νομίζω οτι θα έχουμε derby μεταξύ των δύο κομμάτων .Θεωρώ οτι ο Βενιζέλος στις εποόμενες 4 εβδομάδες θα περάσει μπροστά έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει μια Κεντροαριστερή συνεργασία. Θυμηθείτε με..Η αδιαλαξία του Σαμαρά για συνεχόμενες εκλογές σε ενα κράτος που δεν αντέχει ουτε αυτές τις εκλογές του στοιχίζουν ήδη. Με το ΠΑΣΟΚ να μήν είναι ακόμα δυνατο (μιλάω για τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ και όχι τους πολιτικούς)θεωρώ οτι θα ψηφίσουν Βενιζέλο για να μπορέσει με την αριστερα μαζί (Κουβέλης ) να προχωρήσει μπροστά
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 01:58
    Πολύ καλή Δημοσκόπηση.Τα Ποιοτικά στοιχεία είναι πάντα οι "κρυφοί Άσσοι" των εκλογών.

    Τα "περήφανα γηρατειά" κατάντησαν παιδιά του συστήματος...
    Τους έχουν τρελάνει φαίνεται ΜΕΓΚΑ ΑΝΤ1 ΣΚΑΙ κ.λ.π

    Την Χρυσή Αυγή θα την δούμε σε ραδιο-τηλεόραση Νίκο;;;

    Κατά τα άλλα είναι ακόμη πολλοί εκείνοι που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ. Α.Ε.
  • meniosΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 01:15
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ!
  • ΕγωΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 01:10
    ΝΔ & ΠΑΣΟΚ παίζουν ακόμα ένα επικοινωνιακό τρικ.
    Δημοσκοπικό κλείσιμο της ψαλίδας και διεκδίκηση της πρωτης θέσης από το ΠΑΣΟΚ, ξυπνάει αντανακλαστικά πρώην ψηφοφόρων της ΝΔ ενώ ταυτόχρονα δίνει προοπτική και ελπίδα νίκης σε πρώην ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ.
    Το αποτέλεσμα γνωστό, μεγαλύτερη συσπείρωση και για τους δύο.
    Κατά το γνωστό, κράτα με να σε κρατώ επιδιώκουν να αυξήσουν τα ποσοστά τους.
    Αδιάφορο ποιός θα είναι πρώτος, τελικά τις έδρες τους θα αθροίσουν για να σώσουν και πάλι τους Έλληνες.
    Για να δούμε.....

    Υ.Γ.1
    Δεν θα πάω τη γιαγιά να ψηφίσει φέτος, θα την αφήσω σπίτι να ξεκουραστεί.

    Υ.Γ.2
    Ως γνωστό, στις δημοσκοπήσεις δεν αποκαλύπτουμε ποτέ τις πραγματικές μας προθέσεις. Έτσι.....
  • kostasΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 01:09
    kali i dimoskopisi, alla vgite kai ligo eparxia, ekloges den ginontai mono stin athina, edo yparxoun ta laika stromata, kai pos tha tin vgalei apo tin vouli ti xrysh aygi, i dimokratiki kaneli kai to kke, me poreies?
  • ΤΝΤΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:53
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
    ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ Η ΝΤΟΡΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 60.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΕ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.ΑΥΤΟΙ ΜΡ ΤΙΔ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΜΕ ΔΙΞΙΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ.
    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕ ΒΑΖΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ 2 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.
    Η ΤΟΥΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ Η ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΥΠΝΩΤΙΚΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ
  • ΠαύλοςΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:51
    Οι ερωτήσεις "από τα δύο κόμματα που μείωσαν την ποιότητα ζωής μας" είναι θα έλεγα προπαγανδιστικές.
    Εκτιμώ ότι κάπως έτσι πάντως θα διαμορφωθούν τα αποτελέσματα, δεδομένου ότι τα μπαρμπάδια είναι το 30% του πληθυσμού. Όσο δηλαδή ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί.
  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:50
    Ποιος θα μας σώσει από τους εξηντάρηδες, τους εβδομηντάρηδες και τους ογδοντάρηδες; Εδώ πρέπει μάλλον να γίνει έντονη προσπάθεια ώστε να γεφυρωθεί το περίφημο χάσμα των γενεών, έστω και την ύστατη στιγμή.

    Οικογένεια -- οικογένεια, πως λέμε πόρτα πόρτα. Με λίγα λόγια βάλτε τον παπού (και τη γιαγιά) στο Internet!
  • makis66Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:24
    Ειναι πολυ λυπηρο να βλεπω οτι τα δυο κομματα που κατεστρεψαν την Ελλαδα και τους Ελληνες στηριζονται κυριως απο ατομα ανω των 60.Δε ξερω αν ειναι απο το φοβο που τους εχουν σπειρει η απο κολλημενη ιδεολογια.
  • ΜαρίαΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:22
    Απαράδεκτα αμετανόητοι οι συνταξιούχοι, οι αγρότες & οι νοικοκυρές !!!
    Κρίμα γιατί θα μας πάρουν στο λαιμό τους ....
    Εύχομαι τα κατεστραμμένα παιδιά τους & ίσως και τα εγγόνια τους (εργαζόμενοι, φοιτητές, μικροεπιτηδευματίες) να καταφέρουν να τους μεταπείσουν - σε αντίθετη περίπτωση .... μια ίωση, ένα κάταγμα, ένας ημερήσιος εγκλεισμός ίσως να ήταν η ενδεικνυόμενη λύση για την ημέρα των εκλογών.-
  • LaraΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:16
    Τη "ζημιά" την κάνουν οι νοικοκυρές και οι συνταξιούχοι που παρακολουθούν περισσότερο τηλεόραση και τρομοκρατούνται από τις δηλώσεις των ξεφτιλισμένων κυβερνώντων και είναι προσκολλημένοι σε ιδεολογίες του παρελθόντος και το δικομματισμό. Ενώ σε αντίθεση οι φοιτητές, οι άνεργοι, οι εργαζόμενοι και οι επιχειρηματίες έχουν ξυπνήσει αρκετά και κοιτάζουν προς άλλες κατευθύνσεις, άλλωστε είναι αυτοί που "πονάνε" περισσότερο από όλους. Θεωρώ πως η δημοσκόπηση είναι από τις ελάχιστες αξιόπιστες που έχουν βγει τελευταία. Ωστόσο, η κάλπη θα μιλήσει τελευταία. Οψόμεθα και ας ελπίσουμε για το καλύτερο!!
  • LampiΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:13
    Συγχαρητήρια σε όσους εξακολουθούν και ψηφίζουν τα δυο μεγάλα κόμματα που μας έφεραν στην οικονομική, ηθική και κοινωνική εξαθλιωση.
    Συγχαρητήρια κύριοι..
    Με βάση την εκλογική σας ετυμηγορία από Ιούνιο μπορείτε να παρετε τα 200 ευρω μισθό,
    να μείνετε στο δρόμο,
    να τρώτε απο συσσίτια Ή από κάδους,
    να ξεφτιλίζουν τη χώρα σου,
    να φύγουν τα παιδιά σας (λαθρο)μετανάστες
    ή ακόμη και να αυτοκτονήσετε.
    Το αξιζετε..
    Ένα δεν έχετε καταλάβει όμως: η ψήφος ειναι χειρότερη από τη σφαίρα.Με τη σφαίρα αφαιρείς τη ζωή σου..με την ψήφο αφαιρείς τη ζωή ενός λαού
  • ScroogeΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:09
    Να βλεπουμε κ το "Αλλο κομμα" ποια κομματα ειναι
  • georgiaΤετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:07
    με μεγάλη μου λύπη, μιλώντας με ανθρώπους στον εργασιακό ειδικότερα αλλα και κοινωνικό χώρο, ειναι αρκετοι αυτοι που επιμένουν να στηρίζουν τον δικομματισμό και ας δηλώνουν παραλληλα κατά του μνημονείου και της γνωστής πολιτικής των παλαια μεγάλων κομματων. Η ελπίδα μου οτι ισως οι κάλπες δείξουν κατι άλλο απο τις δημοσκοπήσεις δυστυχώς καταρρέει. Κάποιοι λοιπόν εξ αυτών υποστηρίζουν ότι μέχρι εδω που (κακώς) φτάσαμε οποιαδήποτε αλλη πολιτική θα μας βάλει σε μεγαλύτερους μπελάδες οπότε ας ψηφίσουμε τους ιδιους που τουλάχιστον ξερουμε τι θα μας φέρουν. Κάποιοι άλλοι ελπίζουν οτι περνώντας η αναμπουμπούλα θα μπορέσουν να βολευτούν με ενα τρόπο στο μέλλον και μια άλλη μερίδα που φαίνεται να επωφελήθηκε στο παρελθόν και θα επιμείνουν μήπως και μπορέσουν να διατηρήσουν τα όποια ωφέλοι τους.
  • Γιώργος απλά...Τετάρτη 11 Απριλίου 2012, 00:03
    Ανταποκρίνεται στην τωρινή πραγματικότητα αυτή η δημοσκόπηση.
    Όχι φυσικά η προηγούμενη με τη ΝΔ στο 20-21% και τους ανεξάρτητους έλληνες στο 6.5%!!!
    Πιστεύω οι αναποφάσιστοι θα κρίνουν όταν μάθουν τι έρχεται από Ιούνιο και πως τα περί λαϊκισμού είναι φτιασιδώματα για την απόκρυψη της αλήθειας.
    Λαϊκισμός είναι να παραμυθιάζεις με εκβιαστικά διλλήματα και να μεταθέτεις το βάρος των ευθυνών στα μόνιμα υποζύγια, όταν το βαθύ κράτος και η κομματοκρατία μαζί με τους χορηγούς κερδίζουν από τα ελλείματα.
    Θα κλείσει ακόμα πιο πολύ η ψαλίδα, μη δούμε και ...τρελά πράγματα
  • despoinamkΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:55
    Ενδιαφέρουσα δημοσκόπηση! Αν την κοιτάξεις προσεκτικά βγαίνουν συμπεράσματα που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
    Οι ηλικίες 60+ στηρίζουν πιο πολύ τον δικομματισμό. Αναμενόμενο γιατί προτιμούν αυτό που συνήθισαν κι ας είναι καταστροφή, φοβούμενοι την όποια αλλαγή. Εντύπωση κάνει ότι
  • sp_athensΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:49
    Νομίζω ότι έχει γίνει καλή δουλειά με την έρευνα. Την ίδια αίσθηση έχουμε στην καθημερινότητα μας, οι περισσότεροι τουλάχιστον. Ελπίζω να μην μείνουμε στα συμπεράσματα και να μην ξε-θυμώσουν εύκολα οι Έλληνες. Η χώρα δεν θα μείνει ακυβέρνητη, ούτε θα χάσει τον στόχο. Απλά, (συμ)πιέζοντας μ' ένα αποτέλεσμα σοκ το πολιτικό σύστημα, θα καταλάβουν ότι το ρουσφέτι και τα εύκολα τελείωσαν γι' αυτούς και θα βάλουν κάτω το κεφάλι να δουλέψουν μαζί για την χώρα. Ως μοναδική ελπίδα να διασώσουν την ύπαρξη τους, όσοι δεν το έχουν καταλάβει ακόμη. Αν δεν τελειώσουμε εμείς τα παιχνίδια τους, δεν θα μαζευτούν ούτε αυτοί. Και μιλάω για όλους, μεγάλους και μικρούς!
  • petrosΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:45
    Ένα μόνο σχόλιο.
    Αυτοί που επιθυμούν νίκη του ΠΑΣΟΚ είναι λιγότεροι από αυτό που
    θα το ψηφίσουν ! Ε, εάν αυτό δεν λέγεται παράνοια, τότε τι λέγεται ;
    Αύριο, όσοι ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ και Βενιζέλο, να ετοιμάζονται να φιλοξενήσουν
    στα σπίτια τους άστεγους και άνεργους !
    Αλλά και το άλλο απίθανο εύρημα : 10% των ανέργων θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ ( που τους οδήγησε στην ανεργία τα 2, 5 τελευταία χρόνια ), ενώ μόνο 5% τη ΝΔ, που απλά συμμετείχε στη συγκυβέρνηση χωρίς να πάρει
    αποφάσεις οικονομικού κόστους, που οδήγησαν στην ύφεση.
    Θεωρώ ότι - πιθανόν - να μην έχει γίνει στάθμισμα των ψήφων με βάση το 2009. Κανονικά το ΠΑΣΟΚ θα έπρεπε να κινείται κάτω του 3%, αλλά αντίθετα την πληρώνουν άλλα φιλομνημονιακά κόμματα, όπως το ΛΑΟΣ και το ΔΗΣΥ !! Η ΝΔ φαίνεται να πληρώνει τη στροφή της, ενώ τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ φαίνεται να παίζουν το παιχνίδι του κ. Βενιζέλου, αδειάζοντας ουσιαστικά ΝΔ, ΛΑΟΣ και ΔΗΣΥ, αφού τους έσπρωξαν στο να αποδεχθούν το μνημόνιο !
  • xristosΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:44
    lupamai pou to lew alla, distixos mono an mas apoxairetisi apo ti zoi h ilikia 55+ diladi goneis mas, papoudes mas k.t.l.p tha allaxei to politiko autis tis vasanismenis mas xwras...
  • Γιώργος απλά...Τρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:44
    Ανταποκρίνεται στην τωρινή πραγματικότητα αυτή η δημοσκόπηση.
    Όχι φυσικά η προηγούμενη με τη ΝΔ στο 20-21% και τους ανεξάρτητους έλληνες στο 6.5%!!!
    Πιστεύω οι αναποφάσιστοι θα κρίνουν όταν μάθουν τι έρχεται από Ιούνιο και πως τα περί λαϊκισμού είναι φτιασιδώματα για την απόκρυψη της αλήθειας.
    Λαϊκισμός είναι να παραμυθιάζεις με εκβιαστικά διλλήματα και να μεταθέτεις το βάρος των ευθυνών στα μόνιμα υποζύγια, όταν το βαθύ κράτος και η κομματοκρατία μαζί με τους χορηγούς κερδίζουν από τα ελείματα.
    Θα κλείσει ακόμα πιο πολύ η ψαλίδα, μη δούμε και ...τρελά πράγματα
  • nanaΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:26
    μεταξύ άλλων αυτή η δημοσκόπηση δείχνει το μεγάλο ρόλο που παίζουν τα ΜΜΕ...οι συνταξιούχοι δυστυχως ακόμα τα εμπιστεύονται...και αυτά φυσικά δεν χάνουν την ευκαιρία να τους τρομοκρατούν..το αποτέλεσμα??παρόλο την δεινή τους κατάσταση συνεχίζουν να ψηφίζουν τον δικομματισμό η στην χειρότερη να αυτοκτονούν μη βλέποντας φως στο τούνελ..αυτές τις μέρες που θα χουμε την ευκαιρία να βρεθούμε μαζί με την οικογενειά μας ας δώσουμε οι νεότεροι την ελπίδα σ αυτούς τους ανθρώπους και ας τους αποτρέψουμε να βάλουν το χεράκι τους και να βγάλουν τα μάτια τα δικά μας...
  • ΛορέντζοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:19
    το κόλλημα με τις δημοσκοπήσεις εχει ξεπεράσει καθε προηγούμενο σχεδόν μερα παρα μερα γίνονται δημοσκοπήσεις κάνοντας πλύση εγκεφάλου στον κόσμο για το ποιος εχει τα πιο έγκυρα δημοσκοπηκα αποτελέσματα που θα στείλουν στην κάλπη τον κόσμο φοβούμενο οτι θα πετάξει την ψήφο του στον κάλαθο των αχρήστων εαν ψήφιση αλλα κόμματα εκτος των δυο μεγάλων βόθρων που έριξαν τη χώρα στα ΣΚ-ΤΑ , Η αλυσίδα του κάθε κομματομαγαζου δεν σπάει με τίποτα τα θεμέλια που έπεσαν 38 χρόνια τώρα είναι πολύ γερά!!!
  • ΟρεστηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:13
    Ακομα κατι... 23% των Ελληνων ειναι ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ????
    ΕΛΕΟΣ... Θα εχουν πολυ πλακα τα πραγματικα αποτελεσματα των εκλογων!
  • tsakonas123Τρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:12
    Οι συνταξιούχοι θα δώσουν το τελικό χτύπημα στο μέλλον αυτής της χώρας στην πιο κρίσιμη ψηφοφορία στην μεταπολιτευτική Ελλάδα. Κλασσικοί ραγιάδες & παρτάκηδες, ότι πρέπει για να είναι δούλοι ξένων δυνάμεων κατοχής. Όταν όμως θα πάνε τις συντάξεις τους σε επίπεδα Βουλγαρίας (300 ευρώ) να μην τους δίνουμε ούτε ένα ποτήρι νερό...
  • GXΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:11
    Οι επαναστάτες του τίποτα και οι μεταλαγμένοι από τους συνεχείς εμβολιασμούς με μολυσματικούς ιούς, θα μας σώσουν από την υποτιθέμενη καταστροφή, από τους νουνεχείς και τις ήρεμες φωνές. Ο φανατισμός φίλοι οδηγεί στην απελπισία και η απελπισία είναι κακός σύμβουλος για θετικές σκέψεις. Φωτιά και τσεκούρι στους αρνητές, στους αγύρτες και στους υποψήφιους μελλοθάνατους. Η Ελλάδα θέλει να ζήσει και θα ζήσει.
  • χρηστοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:10
    η χρυση αυγη σε ολες τις δημοσκοπησεις εμφανιζεται να μπαινει στη βουλη.Ομως, κανενα καναλι, ραδιοφωνικο η τηλεοπτικο δεν τους δινει βημα, χωρια οι τονοι λασπης που πεφτουν απο ολους χωρις δυνατοτητα απαντησης.αυτο το θεωρειται αντικειμενικοτητα???
  • ΟρεστηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:10
    Ρε η επισημη ανεργια ειναι στο +20% και το δειγμα σας σε Ανεργους ειναι 8%!
    Πλακα μας κάνετε?
  • DimitrisΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 23:04
    Εγώ μπορώ να καταλάβω που θα βρεθεί 14 τοις εκατό για το ΠΑΣΟΚ και 15 για τη ΝΔ...
    Δεν καταλαβαίνω πώς γίνετε τα δύο κόμματα να πέφτουν σε ποσοστά και τα άλλα αντιμνημονιακά να παραμένουν στάσιμα σύριζα 10 και κκε 8, ενώ όταν έδιναν 25 και 30 στη ΝΔ ΈΦΤΑΝΑΝ ΤΟ 12 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ?
    ΜΟΝΟ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ...ΘΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟ
    Πάντως σύριζα κκε καμμένος είναι πάνω απο 30 ίσως και 35 και ένα από τα τρία σίγουρα ΕΊΝΑΙ δεύτερο ίσως πρώτο, καλή προσπαθεια όμως εκ του πονηρού όλες οι δημοσκοπήσεις κρατάνε δεύτερο το ΠΑΣΟΚ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΉ ΠΟΥ ΜΑς ΤΗ ΠΛΑΣΆΡΟΥΝ ΔΉΘΕΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΉ για ευνόητους λόγους.
    Υπάρχουν εμφυλιακά στοιχεία τα οποία δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα καθώς το 90 τοις εκατό του λαού διαφωνεί με την υπάρχουσα αντιλαική πολιτική και όλοι ξέρουν τι τους περιμένει τον Ιούνιο με τον Σαμαρά.
    ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ της ΝΔ κυρίως ΝΑ ΜΗ ΣΩΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ή να καταλάβουν πως υποθηκεύουν το μέλλον μας
    μη ψαρωνετε ούτε αυτή είναι αληθινή παίδες!!! απλά είναι πιο σοβαροφανής.
  • Pavlos XanthopoulosΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:59
    Pros GX, fisika tha tin kalesoun tin hrisi avgi..dihos giftous ginete gamos;;;Skoulikia fasistes...vromiarides...
  • Pavlos XanthopoulosΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:56
    Με τα 600 000 000 000 εβρο ποu μαs πιραν εοs τορα..και τα 450 000 000 000 ποu μαs xρεοσαν, θα εxοuν να μαs παροuσιαζοuν πολεs πολοι σοβαρεs διμοσκοπισιs..Μιν τοus εxετε για xαζοus..Εξαλοu aφτοι μαs πιδ..ν εδο και 2000 xρονια..
  • SpiderManΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:54
    αυτη η δημοσκοπηση ειναι πιστευτη, δεν ειναι σαν τις αλλες που κανουν μπαμ οτι ειναι στημενες
    μεχρι και ο Σαμαρακος χτες ελεγε οτι ειναι σικε, δε μας ειπε βεβαια οτι βγαζει και το κομμα του πληρωμενες δημοσκοπησεις, αλλα κατι τετοια δεν τα λεμε

    τελος παντων, η δημοσκοπηση δειχνει αυτο που βλεπουμε ολοι γυρω μας
    οτι οι παππουδες ειναι αυτοι που θα στηριξουν τα 2 κομματα γιατι φοβουνται, αλλα δειχνει ακομη ενα σημαντικο... οτι ενω οι παππουδες ειναι ξεκαθαρισμενοι στο τι θα ψηφισουν ΟΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ, οι οποιοι προφανως και θα εχουν την κριση και το μυαλο ωστε να μην εκβιαστουν απο τα 2 κομματα..
  • ΘανασηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:53
    εγω δεν απολυθηκα....εγω δεν εχω δανειο (τι μλκια εκανα) δε χρωσταω δουλευω 31 χρονια δε χρωσταω......αλλα μου τη δινει ο Χνικολαου και ο Τραγκας που κονομανε περισσοτερο....θα ψηφισω Παπαρηγα να τους παρει τα λεφτα και να τα ξαναμοιρασουμε....ΡΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ (ειδικα της Α κατηγοριας)..ΔΕ ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΗ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ-ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ....μακαρι να βγει η Παπαρηγα να παρω το σπιτι του Τραγκα........τα αυτοκινητα του Χνικολαου ....κοκ....μακαρι να τα ξαναμοιρασουμε........γιατι εγω δουλεψα 31 χρονια δε χρωσταω σε κανενα αλλα ουτε βιλες εχω ουτε αμαξαρες....ενα σπιτακι που μου αφησε ο μακαριτης ο πατερας μου(δεν τοπαιξα καποτε στο χρηματηστηριο κατ εντολη και τοχω ακομα) .....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΡΣΕ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΙΛΛΑ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ.......αλλα δε γουσταρω και το δουλεμα....
  • Pavlos XanthopoulosΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:52
    Αντιμνιμονιακοι ειναι αφτοι ποu ανικαν στιν ταξι ποu σινεβαλε στον να ποuλιθοuν οι κτισιs τον Ελλινον και να μετανασταψοuν πανο απο 3 000 000 εκατομιρια Ελλινεs πολιτεs(με φρονιματα και sδιακρισιs)Τορα ποu πολιτε και το τελεφτεο εικοπεδο απο τιν Ελλινικι γι..μενοuν διxοs επιδοματα και αλλα xριματα(ποu στο τελοs οι ξενοι τα φορτοσαν σε εμαs)και τορα ψαxνοuν για το παρελθον..Αλλα εμειs δεν μασαμε...xιλια ηρονια διxοs πατριδα παρα σκλαβοι τον κοτσαμπασιδον..xιλια xρονια μεταναστεs παρα ιλοτεs τον απογονον Tοu Εφιαλτι..Εαν δεν ερθετε με το ΠΑΜΕ και τιν εργατικι ταξι...εμειs οι απο πριν κολασμενοι θα σαs αφισοuμε να σαs ξεφτιλιζοuν οι κσενοι , ποu εσειs και οι προγονισαs ιπερετοuσατε πιστα..και ειs βαροs τοu Ελλινισμοu!
  • χρήστοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:44
    Το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία πάνω απο 10%, ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ως κοινωνία.
  • peterΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:44
    aν συνεχισει την ιδια τακτικη ο σαμαρας βλεπω να καταλαμβανει τη 3θεση
  • kakaouasΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:40
    Μου κάνει εντύπωση ότι το κόμμα των Σκοπίων (οικολόγοι) και το κόμμα των Ανθέλληνων (συριζα) είναι τόσο ψηλα..
  • ΝΙΚΟΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:39
    3, 8%H ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ?ΝΙΚΟΛΑΚΗ!ΠΑΛΙ ΚΟΒΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙΣ!!!
  • Γιάννης ΜπασταςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:37
    Μπράβο Νίκο επιτέλους και μια δημοσκόπηση απο ένα ανεξάρτητο φορέα και επιστήμονα και όχι απο κοινωνιολόγος και παπαγαλους των κομμάτων και εκδοτικών συμφερόντων. Την προηγούμενη δημοσκόπηση θα την ξεχάσουμε μετα απο το σημερινό διαμάντι. Γιάννης Μπαστας απο Καρδίτσα .
  • Lapis LazuliΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:37
    Μία δημοσκόπηση που δείχνει την αλήθεια...ότι τα γερόντια και οι γριές ψηφίζουν δικομματισμό...και επειδή η Ελλάδα είναι χώρα Ελλήνων γερόντων γι' αυτό ο δικομματισμός κράταει ακόμα...όσο κρατάει...
  • Lapis LazuliΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:33
    Επιτέλους και μία σοβαρή δημοσκόπηση...
  • Α.Τ.Τρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:27
    Σοβαρά, καθηγητής θεωρεί ότι η δημοσκόπηση έγινε σύμφωνα με όλους τους κανόνες που διασφαλίζουν εγκυρότητα; Προφανώς, θα ανήκει ο κ. καθηγητής σ' αυτούς που δεν θέλουν την αξιολόγηση.
  • Χρηστος ΦραγκοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:27
    Οι Ελληνες δεν ειναι πλεον αγελη , αλλα ανθρωποι σκεπτομενοι και με ορθη κριση.Μπραβο στον Κο καθηγητη για το γκαλοπ και σε σας Κε χατζηνικολαου για τη παρουσιαση.
  • Γεράσιμος ΒουτσινάςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:25
    Η διαφάνεια 22 είναι λάθος. Το άθροισμα μνημονιακής ψήφους είναι 27% και ολόκληρη η πίτα έχει άθροισμα 110%.
  • nikos galanisΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:22
    Σιγά την σοβαρη δημοσκοπηση κυριε χατζηνικολαου.30% και για τα δυο μεγαλα κοματα ειναι παρα πολυ μεγαλο το ποσοστο.
    Οπως και η προηγουμενη δημοσκοπηση που μας εβαλες, ετσι και αυτη ειναι επιεικώς χαρακτηριζόμενη''εντος πλαισιου στηριξης του δικοματισμού''Δειτε τη δική μου δημοσκόπηση σε κύκλο 24 ατόμων απο φιλους και συνεργάτες:
    ΠΑΣΟΚ:1
    ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ:2
    ΚΚΕ:4
    ΣΥΡΙΖΑ:8
    ΚΑΜΕΝΟΣ:3
    ΛΑΟΣ:1
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ:5

    ΣΕ 19 ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΑΖΙ 3 ΨΗΦΟΥΣ.
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ , ΚΑΝΤΕ ΓΚΑΛΟΠ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ , ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.
    ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΑΛ(ΖΟΥΓΚΛΑ-ΕΝΙΚΟς ΚΤΛ).ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ.
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:21
    Υπάρχει ένας αστάθμιστος παράγοντας που "ρημάζει" τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης στο να είναι ταυτόσημα με εκείνα των εκλογών όταν γίνουν. Ο παράγων ΕΛΛΗΝΑΣ. Ο κλασσικός Έλλην ψηφοφόρος που μπορεί να βρίζει τα 2 καθεστωτικά κόμματα της χώρας που φρόντισαν για τη σημερινή κατάντια, αλλά που την τελευταία στιγμή ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΒΑΝ, για πολλοστή φορά θα ψηφίσει ΝΔ η ΠΑΣΟΚ .... γιατί έτσι πρέπει ... (@$^&*#!!)
  • ΚατερίναΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:21
    Μου φαίνεται πιο αντικειμενική από την προηγούμενη και με καλύτερη προσέγγιση στις σκέψεις του κόσμου.
    Δε με εντυπωσιάζει το ποσοστό ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
    Στην Ελλάδα είμαστε, δύσκολα θα αλλάξει η νοοτροπία...
    Φαίνεται πως εκτός από τους φοβισμένους, υπάρχουν και αυτοί που περιμένουν ακόμα να βολευτούν.
    30+ χρόνακια ήταν αυτά, αγύριστο κεφάλι ο Έλληνας...
  • ΠΑΝ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:20
    ΠΙΣΤΕΥΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΕΙΛΙΑΣΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
  • ΦώτηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:20
    Για καλύτερα συμπεράσματα, ότι βλέπετε πιό πάνω, αντιστοιχεί στο τι δηλώνει πως θα ψηφίσει, ΜΟΛΙΣ το 20% μόλις του εκλογικού σώματος.

    Το υπόλοιπο 80% ΔΕΝ απαντάει!!!

    Το ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ο Παπουτσής σήμερα.

    Να τι είπε:

    «Yπάρχει ένας μεγάλος αριθμός όπως μας λένε όλοι οι δημοσκόποι που δεν απαντούν. Δηλαδή πάνω από 80% των ερωτώμενων δεν απαντούν. Είναι προφανές λοιπόν ότι είμαστε σε μια περίοδο μεγάλης σύγχυσης».

    Αυτό το 80% που ΔΕΝ απαντάει τώρα, άμα μιλήσει στην κάλπη, τι θα πει και που θα πάνε τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ???

    Δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση Βενιζέλου Σαμαρά. Ούτε ψύλος στον κόρφο τους...

    υγ. Ο ελληνικός λαός που πυροβολήθηκε πισώπλατα... δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση να δώσει την ευκαιρία στους ύπουλους εκτελεστές του, να του δώσουν και την χαριστική βολή.-
  • μπαμπηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:18
    καλυτερη των αλλων υποθετω....!!!!τελικα ρε παιδια, υπαρχει αντικειμενικη δημοσκοπηση;;;;Τι σκατα γκρινιαζετε παλι;;;αμα δε θελετε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, πειστε τα γεροντια σας κ ριχτε το αλλου!!απλα τα πραγματα!εγω αυτο θα κανω...καληνυχτα!!!!!
  • ΣπυριδωναςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:14
    Το θετικο της δημοσκοπησης το 67% που απαντα οτι θα ψηφισει αντιμνημονιακα...το αρνητικο οπως κ σε καθε αλλη οτι δεν εμφανιζονται ολα τα κομματα....πραγμα που συσπειρωνει τα συγκεκριμενα κοματα...
  • ΛΕΩΝ. ΘΕΟΔΩΡΟΥΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:14
    Μμμμ... Για να δούμε: μετά το κράξιμο που έφαγε διαδικτυακά ο Χατζηνίκος για την προτελευταία σπέκουλα, μας πέταξε μια πιο... "επιστημονική", βάζοντας και σε ευανάγνωστο σημείο το όνομα ενός καθηγητού Πανεπιστημίου. Σπέκουλα πάνω στη σπέκουλα δηλαδή... Και εντελώς αναντίστοιχη με την κοινωνία. Για παράδειγμα: το ΚΚΕ το 2009, που "λεφτά υπήρχαν" και έπρεπε να επιλέξουμε ανάμεσα σε πασοκικό "σοσιαλισμό ή χάος", κατόρθωσε και συγκέντρωσε 7, 5%. Σήμερα, μετά από 2, 5 χρόνια φορολεηλασίας των μεσαίων και λαϊκών εισοδημάτων και με την απειλή νέας το καλοκαίρι από τους ίδιους... "σωτήρες", το ΚΚΕ ανέβηκε μόνον 0, 5%! Οι εκλογές αυτές θα είναι ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ! Καταλάβετέ το!
  • ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:14
    Έτσι είναι. Ας είναι καλά οι συνταξιούχοι, όλα για αυτούς γίνονται, γι' αυτό και οι μόνες υποσχέσεις που δίνουν τα κόμματα είναι για τις συντάξεις.
    Οι υπόλοιποι (άνεργοι μισθωτοί και αυταπασχολούμενοι) μπορούν να πάνε στο διάολο που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα και δεν μπορούν να κάνουν ούτε να ζήσουν οικογένεια, όπως εγώ και πολλοί άλλοι.
    Πάρτε τώρα την αντιστοιχία συνταξιούχων στον ενεργό πλυθησμό που ψηφίζει και μια χαρά θα ξαναβγάλουν τους ίδιους, τα κολλημένα μυαλά που ζούνε δεκαετίες πίσω.
    Να ζήσει το Αλτσχάιμερ, ο παπανδρέου και ο καραμανλής!
  • Konstantinos AlampasisΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:13
    Η δημοσκόπηση αυτή είναι η απεικόνιση των τάσεων του δείγματος για το διάστημα της διεξαγωγής της. Περιμένετε να δείτε τι θα συμβεί στην κοινή γνώμη της επαρχίας κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα οπότε με την κάθοδο των κατοίκων των αστικών κέντρων θα γίνουν ζυμώσεις τέτοιες που γιγαντωθεί εκεί ακόμη περισσότερο το αντιμνημονιακό μένος !!!! ΤΡΕΜΕ ΧΟΥΝΤΑ.
  • ΓιωργοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:07
    Κανονικα πρεπει στις δημοσκοπησεις να εχουν και καταχωρηση για βλαμενους και βολεμενους ψυφοφορους, διοτι απο οτι βλεπουμε υπαρχουν ακομη πολιτες που επιμενουν σ'αυτα τα δυο κομματα. Θα πρεπει να ρωτουν τον κοσμο, οταν ακομη τωρα ψυφιζει αυτους, αν ειναι ευκαταστατοι η δημοσιοι υπαλληλοι και αν ναι τοτε τους τοποθετη στους βολεμενους αν οχι τοτε στους βλαμενους. Επισης για καλο και για κακο συνηστω σ'αυτους που εχουν παππουδες και γιαγιαδες, την ημερα των εκλογων να τους κλειδωσουν στο σπιτι επειδη λογω της τρομοκρατιας που τους ασκουν, αυτοι οι απατεωνες, ισως κανουν ολεθριο λαθος και τους ψυφισουν.
  • Δημήτρης ΠάτραΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:07
    Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ψηφήσει κανείς ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σε καμία περίπτωση. Πίστε τους μεγαλύτερους σε ηλικία 60+ ΝΑ ΜΗΝ τους ψηφήσουν. Αυτοί διατηρούν τον δικοματισμό. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ.
  • vsΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:07
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ.
    ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΠΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ, ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΚΥΑΝΟΠΡΑΣΙΝΗ ΒΛΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ
  • ΜΑΡΩΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:05
    kΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΑΥΤΟ ΕΣΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ, , ΓΙΑΤΙ ΑΦΡΟΥΓΚΑΖΕΣΕ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΤΟΥ site και καταλαβες απο μονος σου οτι η προηγουμενη δημοσκοπηση ηταν της πλακας και φτιαχτη και σε χρονο ρεκορ εβγαλες την πραγματικη δημοσκοπηση, , μπραβο σου λεβεντη μου, ,
  • kostasΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:03
    Μπραβο σου νικο... εξαιρετικη δημοσκοπηση... αν και φοβαμαι οτι ορισμενα απ τα ερωτηματα ισως τους ανοιξουν τα ματια...
    Οπως πχ το γενικο ψυχολογικο κλιμα ψηφοφορου... και να εστιασουν εκει...
    Οχι οτι δεν το κανουν ηδη..
  • Γιωργος κατερινηΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 22:02
    τους 60+ θα τους φοβισουν κι αλλο .κλιδωμα στο σπιτι τη μερα των εκλογων
  • ΒαγγέληςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:52
    Το ωραίο σε αυτή την δημοσκόπηση είναι η ανάλυση της και ηλικιακά αλλά και σε σχέση εργασιακή κατάσταση.
    Μπράβο , συνεχίστε να προβάλλετε τέτοιες αναλυτικές δημοσκοπήσεις.
  • IOANNHS O MAKEDONΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:38
    ΦΟΒΕΡΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΝΙΚΟ!!!
    ΔΙΚΑΙΩΝΕΣΑΙ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
    ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΥΜΟΠ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
    KEEP ON WALKING!!
  • ΓιωργοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:32
    Εξαιρετικα ενδιαφερουσα δημοσκοπηση, προσφερεται για μελετη σε βαθος. Το πιο προφανες συμπερασμα: μονο η τριτη ηλικια κραταει στη ζωη, εστω και διασωληνωμενο, τον δικομματισμο.
  • ΠαναγιώτηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:29
    Το ερωτηματολόγιο είναι λάθος. Είναι προφανής η προσπάθεια του συντάκτη να βάλει στο ίδια θέση το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ. Η κατεύθυνση του συντάκτη είναι προφανής. Και προφανώς επηρεάζει και τους ερωτηθέντες. Το κύρος της ακαδημαικής προέλευσης της δημοσκόπησης, δεν αρκεί για την επιτυχία της. Η εμπειρία ανθρώπων που χρόνια κάνουν αυτή τη δουλειά είναι πιο έγκυρη.
  • ΓΙΑΝΝΗΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:25
    ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ν. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .
    ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ . ΝΙΚΟ ΤΩΡΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΠΑΒΟ .
  • ΣτεφανοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:23
    Eπιτελους μια σοβαρη δημοσκοπηση!
  • Παναγιώτης Θ. ΤουμάσηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:21
    Δεν είναι σωστό το δείγμα. Απ' την αρχή φαίνεται. Δεν υπάρχει τόσος αριστερός πληθυσμός, αλλά ούτε και τόσο στερεά προσανατολισμένος στην Αριστερά πληθυσμός στην Ελλάδα. Πού να το καταλάβουν αυτό οι κύριοι δημοσκόποι. Αφήστε τις ερωτήσεις. Προκατειλημμένες!... Ειδικά το σημείο "που μείωσε γενικά την ποιότητα της ζωής μας"... Τι μπούρδες ρωτάνε; Υπάρχουν κάποιοι που δεν τους άγγιξε ακόμη τίποτε, και με αυτή την ερώτηση εντάσσονται ψυχολογικά στο γενικό κλίμα μιζέριας κι όλες κατόπιν οι απαντήσεις τους περιέχουν υπερβολή! Θεωρώ λάθος τα αποτελέσματα και τα αμφισβητώ ευθέως.
  • ΚΟΣΜΑΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:20
    ΓΚΑΛΟΠ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΗΔΑΜΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΟΚ ΝΔ.ΑΝ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΕΙ ΣΤΙ INTERNET ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΨΗΛΑ.ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΚΟΓΕΣ ΕΚΠΗΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝ ΠΑΘΕΤΕ ΣΟΚ.ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ.
  • ΞΙΦΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:08
    Να παραμείνετε στην αντικειμενική ενημέρωση και να
    Συνεχίσετε να στηρίζετε τα αλλά κώματα.
    Να πεθάνουν τα δυο λεγόμενα μεγάλα που μας έφεραν εδώ.
    Φτώχυναν τον ΛΑΟ για να φάνε περισσότερα μα τους τραπεζίτες
  • Γιώργος κατερίνηΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:06
    φοβερή δουλειά μπάβο .δίχνει όμως και το τρόμο, του 60+ συνταξιούχου , να μη χάσει το μισθό του. οπότε 'οπως λέει και ένας φίλος μου
  • δημητρηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 21:02
    ΑΛΛΗ ΜΙΑ "ΚΑΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗ" ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΗ
    ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩ!!
    ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΕΡΑΣ.
  • ΣπίνοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:59
    Ενδιαφέρουσα ανάλυση αλλά δείχνει και τις αδυναμίες της κοινωνίας μας να ξεκολλήσει από το ιδεοληπτικό ''αλσχαϊμερ'' που μας ταλαιπωρεί εδώ και αρκετές δεκαετίες.Φαίνεται οτι το δικοματικό κατεστημένο ποντάρωντας σε μια επικείμενη καταστροφή και το χάος της ακυβερνησίας κερδίζει πόντους ιδίως από τους απόμαχους της ζωής και της εργασίας.Τι ποιό ευκολό από το να εκβιάζεις και να τρομοκρατείς το γεροντάκι που είναι ανήμπορο και αδύναμο να αντιδράσει.Μπόρει στις επικείμενες εκλόγες να βγεί μονοκοματική κυβέρνηση μπορεί συνεργασίας μπορεί και κάτι άλλο(!).Την ηθική και ιδεολογίκη αποσάθρωση της κοινώνιας όμως κανένας δεν την υπολογίζει.Τα κριτηρία επιλογής του πολιτικού προσώπικου ενός λαού αποτυπώνουν απόλυτα την ποιότητα των μετέπειτα (συγ)κυβερνώντων.Συνεχίζουμε και λειτουργούμε με την λογική του ''οτι φάμε κ ότι πιούμε κ ότι αρπάξει ο κ#λος μας??''.Καίρος γαρ εγγύς που θα το μάθουμε.
  • ΑΚΗΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:58
    και παλι μεγαλο ποσοστο μου φενεται οτι μαζευουν ο BOLEK και ο LOLEK
  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΚΑΡΑΙΤΗΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:41
    ΓΙΑ ΨΑΞΤΕ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΗΚΩΝΕΙ 5ΟΡΟΦΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗ ΠΕΡΑΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ? ΑΛΛΑ ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.
  • tazomourisΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:40
    Κρίμα για το οικονομικό πανεπιστήμιο. Θεωρώ τη δημοσκόπηση εκτός πραγματικότητας και προς απόδειξη αυτού θα ξαναγράψω μετά τις εκλογές για σύγκριση.
  • nikosΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:39
    ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ?
  • ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΤΥΠΑΛΔΟΣ-ΙΑΚΩΒΑΤΟΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:37
    ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΕΥΝΑ....ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΗΣ, ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΕΘΕΝΤΑ, ΔΙ' ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ, ΕΝΟΣ ΕΚΑΣΤΟΥ....ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ Ν'ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟ, ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ!
  • ΓιωργοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:26
    Συμπερασματα.
    Αυτοδυναμια ουτε και οι δυο μαζι. 30% το πολυ οι δυο τους
    Χρειαζονται οπωσδηποτε τους βασταζους Κουβελη-Καρατζαφερη.
    Η δημοσκοπηση δειχνει επισης οτι πασοκ-νδ πεθαινουν, μονοι μεγαλοι θα τα ψηφισουν...
    Το μελλον ανηκει σε Συριζα-Ανεξ Ελλ γιατι εχουν την νεολαια.
    Κατα τα λοιπα, λιγο ξεψαρωμα θελουν οι μεγαλοι, οι νοικοκυρες και οι κεντροδεξιοι οτι θα πεινασουμε χωρις μνημονιο, αφου με αυτο θα πειναμε σιγουρα για παντα...
    Και... λειπει το ΕΠΑΜ. Επιτηδες. Θα κονταινε και αλλο τα πασοκονουδου. Ασε που αμα προβληθει μπορει να την πατησουν και ΚΚΕ με Συριζα...
    Τελικα, μονο με νοθεια θα κανουν δουλεια.
  • KAΡΑΙΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:26
    ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ? ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΩΡΟ ΠΑΣΧΑ 666 ΕΥΡΩ? ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΑΝ? ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΑΓΑΣΤΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ 720 ΕΥΡΩ? ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ. ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ.
  • Δ.ΤράγκαςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:19
    Εμείς οι +60 και οι συνταξιούχοι χεσμένοι από τον φόβο μας θα πάρουμε την Ελλάδα στο λαιμό μας ψηφίζοντας τους φονιάδες της ΝΔ & ΠΑΣΟΚ.
  • AtoZΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:14
    Ελάτε βρε παππούδες να συνεννοηθούμε, να κάνουμε εκλογές της προκοπής!!!
  • EviΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:14
    Eάν απέχουν οι νέοι και αφήσουν τα γερόντια και τις νοικοκυρές να βγάλουν Κυβέρνηση, πάει την χάνουμε την Ελλάδα, πατριώτες!!!
  • PiguinosΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:02
    Πίνακες , διαγράμματα , πίτες , κολώνες και ράβδοι , ερωτήσεις , χρώματα και παπλώματα , έβγαλε το δημοτικό , τέλειωσε το γυμνάσιο , μπήκε στο λύκειο , έφαγε στη μάπα το πανεπιστήμιο , να μεταπτυχιακά , να διδακτορικά , από λέκτορας αναπληρωτής και γλυψ-γλυψ μετά καθηγητής κι όλα αυτά για να υπογράψει μια έρευνα της πορδής . Και το μανάβη της λαικής να ρωτήσεις θα στο περιγράψει καλύτερα το ψυχολογικό κλίμα και τις προθέσεις των ψηφοφόρων χωρίς να τον πληρώσεις και θα πέσει και μέσα . Το ψυχολογικό κλίμα είναι απλά σκατά παντού και σε όλους. Η πρόθεση ψήφου έχει πολύ γιαούρτι μέσα και ο καθηγηταράς να μας πει την πολιτική του ταυτότητα και να μην περνάει τον κόσμο για μακάκες. Τα παραμύθια για δείγματα κι έρευνες και οι ακαδημαικοί τίτλοι δεν περνάνε. Όλοι οι προπαγανδιστές παριστάνουν τους επιστήμονες . Ούστ!
  • ΘανασηςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 20:00
    Τη κρατησα ειναι υμνος στην αντι-μνημονιακη πολιτικη........ δυστυχώς ο ελληνας το παιζει αντι-μνημονιακος για να ειναι αρεστος.....ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ.....ΑΝΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ...ΔΙΚΟ ΜΑΣ....και μου το ελεγαν οι φιλοι μου φατε και κλεψε ρε....θα ξαναβρουμε...τωρα να περναμε καλα...μετα κατι θα κανουμε....Καλη-νυκτα
  • Πλιόσκας ΑθανάσιοςΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 19:59
    Στις συνεντεύξεις που κάνει ο Χατζηνικολάου έχει καλέσει τους πάντες!
    Η Χρυσή Αυγή στις δημοσκοπίσεις που δημοσιεύεται, εμφανίζεται να πέρνει πάνω από 3, 5%. Δεν θα τους καλέσεται να πουν τις απόψεις τους?
    Έκφράζει έναν ολόκληρο κόσμο.
  • GXΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 19:59
    Αν τέτοια γράμματα μαθαίνουν στους φοιτητές τους, τότε απλά τους έχουν λοβοτομημένους.
  • AtoZΤρίτη 10 Απριλίου 2012, 19:56
    Αυτή η δημοσκόπηση φαίνεται περισσότερο αληθινή σε σχέση με όσες έχουν δημοσιευθεί πρόσφατα... Υπάρχει ελπίδα ακόμα...Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πώς ούτε ένας αγρότης δεν ψηφίζει οικολόγους!!!