9η η Ελλάδα σε Ολυμπιάδα Ρομποτικής

9η η Ελλάδα σε Ολυμπιάδα Ρομποτικής

 

Στη δίνη των οικονομικών προβλημάτων, που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, υπάρχουν και κάποιες καλές ειδήσεις, όπως ότι τα Ελληνόπουλα και μπορούν και φτιάχνουν ρομπότ, κερδίζοντας μια θέση μέσα στη δεκάδα.

Διαβάστε τι αναφέρει το δελτίο Τύπου:

” Ο Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης W.R.OHellas (http://wrohellas.gr/) είναι μία αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία με κύριο σκοπό την ανάπτυξη εφαρμογών των  φυσικών επιστημών, των νέων τεχνολογιών, μεθόδων και εφαρμογών αυτοματισμών και ρομποτικής στην εκπαίδευση και στην κοινωνία.

 

Ας φανταστούμε ένα κόσμο όπου η γαστροσκόπηση γίνεται με ένα χάπι-ρομπότ που καταγράφει τα πάντα, όπου το αμαξίδιο ενός ανάπηρου κινείται αυτόματα σε σκάλες και ανισόπεδα σημεία. Ας σκεφτούμε τώρα τα παιδιά μας που μαθαίνουν μαθηματικά, φυσική στο δημοτικό ή στις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου.

 

Ας τους δώσουμε την ευκαιρία του STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics).

 

Να καταλάβουν ότι τα ολοκληρώματα θα τους βοηθήσουν να φτιάξουν αλγόριθμους που θα επιτρέψουν την κατασκευή του μοντέλου, η δράση και η κίνηση στη φυσική θα φτιάξει τα γρανάζια σε ένα ρομπότ που τελικά θα το χρειαστεί ο καταναλωτής και που τελικά θα του βελτιώσει τη ζωή.

 

Είμαστε περήφανοι γιατί η χώρα μας με όλα της τα προβλήματα κατέλαβε την 9η θέση στην  Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO η οποία διεξήχθη στη KUALA LUMPUR της Μαλαισίας (http://wro2012.org/) στην κατηγορία Λυκείου OPEN σε σύνολο 85 συμμετεχόντων ομάδων.

 

Ο WRO (World Robot Olympiad) είναι ένας παγκόσμιος διαγωνισμός ρομποτικής που δίνει τη δυνατότητα σε μαθητές από 8 – 17 ετών να εμπλακούν σε μία διαδικασία επίλυσης ενός προβλήματος χρησιμοποιώντας όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες ρομποτικής που είναι διαθέσιμες στην σημερινή εποχή.

 

To σχολείο που διακρίθηκε ήταν το PINEWOOD Λύκειο Θεσσαλονίκης αποτελούμενο από τους  Βαλεντίνα – Καλλιόπη Παρόγλου, Ευαγγελία Φαχαντίδου, Ιωάννη Εμμανουηλίδη και προπονήτρια την  Ισμήνη – Κυριακή Τσικαδέρη. Δυο κορίτσια λοιπόν και ένα αγόρι στο «άβατο» των θετικών επιστημών! Τα παιδιά έφτιαξαν ένα ρομπότ που βοηθάει την επικοινωνία των αυτιστικών παιδιών  με τους γονείς τους.

 

Οι υπόλοιπες ομάδες μας κατέλαβαν θέσεις στην πρώτη εικοσάδα…   

 

Θέλουμε τους Έλληνες ενήμερους και ενεργούς σε θέματα τεχνολογίας και ρομποτικής!”

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ