Διαμαρτύρονται οι Σαμιώτες

Επιστολή διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου απέστειλε το Επιμελητήριο Σάμου για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που θα ισχύσουν... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επιστολή διαμαρτυρίας προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου απέστειλε το Επιμελητήριο Σάμου για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια που θα ισχύσουν το φθινόπωρο και αφορούν τη σύνδεση της Σάμου με τον Πειραιά.Ειδικότερα, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε, δρομολόγια θα εκτελούνται μόνο τρεις φορές την εβδομάδα, με δύο πλοία Δευτέρα και Παρασκευή και με ένα την Τετάρτη.«Προτείνουμε για τις ανάγκες των νησιών μας να υπάρχει καθημερινό δρομολόγιο, τουλάχιστον ενός πλοίου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, καθώς η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία εκτός από τη μεταφορά προϊόντων, είναι αυτήν τη στιγμή το μόνο συμφέρον μεταφορικό μέσο για την μετακίνηση των κατοίκων» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην επιστολή που υπογράφει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Γιώργος Κυριαζής.  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.