Σωσίβιο τα private labels

Ας όψεται η δυσβάσταχτη ακρίβεια. Κάποτε δεν τα αγγίζαμε. Πλέον, σύμφωνα και με έρευνα του Οικονομικου πανεπιστημίου Αθηνών σε 800 οικογένειες, ένα στα τέσσερα προϊόντα που αγοράζονται είναι ιδιωτικής ετικέτας (private label), φέρουν δηλαδή την επωνυμία της αλυσίδας σούπερ μάρκετ που τα πουλά.Σύμφωνα με δημοσίευμα του Εθνους, η συντριπτική πλειονότητα του δείγματος (98,1%) θεωρεί ότι τα προϊόντα αυτά είναι πιο φτηνά, στο θέμα ποιότητας το 35,8% πιστεύει ότι είναι χειρότερης ποιότητας, και το 59,9% ίδιας.Το 67,1% του δείγματος βρίσκει τις συσκευασίες ιδιωτικής ετικέτας χειρότερες, το 1,5% καλύτερες και το 36,8% εφάμιλλες με των επωνύμων.Τέλος, σε ερώτηση σφαιρικής αξιολόγησης των προϊόντων, το 30,5% θεωρεί τις ιδιωτικές ετικέτες χειρότερες, το 6,7% καλύτερες και το 62,8% ίδιες με τις μάρκες των γνωστών κατασκευαστών.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ