Σε κάδο απορριμμάτων σε ένα χάρτινο κουτί είχαν «πετάξει» 5 κουτάβια. Το περιστατικό αυτό σημειώθηκε στην Ηλεία. Ευτυχώς όμως τα κουτάβια τα αντιλήφθηκαν οι υπάλληλοι του δήμου και τα μετέφεραν σε φιλοζωική οργάνωση.Πηγή: Ηλεία live.gr
Πέταξαν κουτάβια στα…σκουπίδια
Σε κάδο απορριμμάτων σε ένα χάρτινο κουτί είχαν «πετάξει» 5 κουτάβια... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ