Η ανεργία και οι οικονομική κρίση ωθούν τους Ελληνες και τους λοιπούς νοτιοευρωπαίους στη μετανάστευση, σύμφωνα με στοιχεία από το Ομοσπονδιακό Πρακτορείο Εργασίας της Γερμανίας.Ειδικά για τους Ελληνες, η αύξηση αγγίζει το 10%. Στα τέλη Μαϊου 2012 εργάζονταν στη Γερμανία 117.744 Ελληνες έναντι 107.245 τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους.Πρόκειται για αύξηση της τάξης του 9,8%, ενώ το ίδιο διάστημα ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων στη Γερμανία αυξήθηκε μόνο κατά 1,6%.Το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των νοτιοευρωπαίων μεταναστών παρατηρείται στους Ισπανούς με 11,5%. Ακολουθεί η Ελλάδα με 9,8%, ενώ από την Ιταλία και την Πορτογαλία μεταναστεύουν αντίστοιχα 4,2 και 5,9% περισσότεροι πολίτες.Πηγή: Τα Νέα
Μάνα φεύγω για τη Γερμανία
Οι Ελληνες μεταναστεύουν και πάλι στη Γερμανία... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ