Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Μπουτάρη – ΦΩΤΟ

“Έπειτα από εννέα χρόνια δήμαρχος αποχαιρετώ τους Θεσσαλονικείς”, έγραψε ο Γιάννης Μπουτάρης σε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Έπειτα από εννέα χρόνια δήμαρχος αποχαιρετώ τους Θεσσαλονικείς”, έγραψε ο Γιάννης Μπουτάρης σε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.

“Εύχομαι και ελπίζω πως η διοίκησή μας δε θα αποτελέσει παρένθεση, αλλά θα γίνει η αρχή για μια πιο ανοιχτή πόλη. Εις το επανιδείν”, πρόσθεσε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.