Στο νοσοκομείο με γαστρεντερίτιδα 40 μέλη της ΚΝΕ

Στο νοσοκομείο του Καρπενησίου μεταφέρθηκαν τα ξημερώματα 40 άτομα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο νοσοκομείο του Καρπενησίου μεταφέρθηκαν τα ξημερώματα 40 άτομα που συμμετέχουν στο 28ο Αντιιμπεριαλιστικό Διήμερο της ΚΝΕ που πραγματοποιείται στο Καρπενήσι.

Σύμφωνα με τον γιατρό του νοσοκομείου Δημήτρη Καρατσίκη είχαν συμπτώματα διάρροιας και εμετού.

Σύμφωνα με πληροφορίες του tvstar.gr, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως τα συμπτώματα παρουσιάστηκαν όταν οι νεαροί που είχαν πάει για πεζοπορία στο βουνό, ήπιαν νερό από το ποτάμι.

Η κατάσταση της υγείας τους πάντως δεν εμπνέει ανησυχία.Πηγή: tvstar.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.