Δύο μήνες απλήρωτοι στο ΑΠΘ

Απλήρωτοι εδώ και δύο μήνες είναι οι 800 εργαζόμενοι στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπως κατήγγειλε... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Απλήρωτοι εδώ και δύο μήνες είναι οι 800 εργαζόμενοι στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, όπως κατήγγειλε στο ΣΚΑΪ ο πρόεδρός τους, Σιδέρης Κωνσταντινίδης. Όπως ανέφερε, έχει μειωθεί η επιχορήγηση απο το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο κατηγόρησε για εμπαιγμό, ενώ υπογράμμισε ότι το 70% των οικογενειών που εργάζονται στο Αριστοτέλειο είναι μονογονεικές και δεν έχουν άλλους πόρους.Πηγή: thestival.gr 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.