Σήμερα η νεκροψία – νεκροτομή του μωρού που “έσβησε” χθες – “Είδα το μωρό να βάζει κάτι στο στόμα αλλά δεν το πρόλαβα”

Θρήνος για 9 μηνών μωρό που "έσβησε" χθες στον Κόκκινο Πύργο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θρήνος για 9 μηνών βρέφος που “έσβησε” χθες, στον Κόκκινο Πύργο, της Κρήτης.

Οι γονείς του μωρού το είχαν εμπιστευτεί σε φιλικό ζευγάρι προκειμένου να πάνε στις ελιές.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το μωρό φαίνεται πως κατάπιε αντικείμενο. Το πρόσωπο που κρατούσε το παιδί φέρεται να είπε πως είδε το παιδί κάποια στιγμή να βάζει κάτι στο στόμα αλλά δεν το πρόλαβε και κάλεσε αμέσως ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Το βρέφος μεταφέρθηκε άμεσα στο Κέντρο Υγείας Μοιρών κι από εκεί στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, ωστόσο δεν τα κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.

Σήμερα το μεσημέρι αναμένεται να γίνει η νεκροψία -νεκροτομή για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια θανάτου.

ΠΗΓΗ:cretalive.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.