Τροχαίο για τρεις εφοριακούς – Ανετράπη το αυτοκίνητό τους λόγω παγετού – ΦΩΤΟ

Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος λόγω του παγετού στο οδόστρωμα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για δουλειά στην Αμφίκλεια πήγαιναν οι τρεις εφοριακοί που επέβαιναν στο Ι.Χ του ενός από αυτούς, όταν ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος λόγω του παγετού στο οδόστρωμα.

Το αυτοκίνητο, αφού πέρασε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, ανετράπη στην άκρη του δρόμου, Κανείς από τους επιβαίνοντες δεν τραυματίστηκε, ωστόσο, ο οδηγός μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο της Λαμίας.

Στο σημείο βρέθηκαν αστυνομικοί του τμήματος τροχαίας Λαμίας που έχουν αναλάβει την υπόθεση.

Πηγή: tvstar.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.