Βεβήλωσαν το μνημείο του Ολοκαυτώματος στη Θεσσαλονίκη – ΦΩΤΟ

Για ακόμη μια φορά άγνωστοι βεβήλωσαν χθες το μνημείο του Ολοκαυτώματος...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για ακόμη μια φορά άγνωστοι βεβήλωσαν χθες το μνημείο του Ολοκαυτώματος, στην πλατεία Ελευθερίας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.Στο περιθώριο των χθεσινών διαδηλώσεων ενάντια στην ομιλία του Αλέξη Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη, άγνωστοι σχημάτισαν με μαύρο σπρέι μια σβάστικα πάνω στο μνημείο.Δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο μνημείο βανδαλίζεται. Και στο παρελθόν άγνωστοι είχαν σχηματίσει ναζιστικά σύμβολο πάνω σε αυτό, προκαλώντας την αντίδραση πολιτών και εκπροσώπων φορέων.Δείτε τη φωτογραφία που κοινοποίησε ο δημοσιογράφος Αντώνης Ρεπανάς:

Πηγή: thestival.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.