Έσπασαν αυτοκίνητα στο ΑΧΕΠΑ – ΒΙΝΤΕΟ

Σπασμένα βρήκαν τα αυτοκίνητά τους δύο εργαζόμενοι του...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σπασμένα βρήκαν τα αυτοκίνητά τους δύο εργαζόμενοι του ΑΧΕΠΑ το πρωί, όταν και ολοκλήρωσαν τη νυχτερινή τους βάρδια.Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν την έλλειψη φύλαξης του νοσοκομείου, το οποίο έχει πέντε εισόδους, αλλά φυλάσσεται μόνο μία. Για το λόγο αυτόν οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν σήμερα συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Πηγή: ant1news.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.