Αυτοκίνητο “βούτηξε” στο λιμάνι της Καβάλας – ΦΩΤΟ

Ο οδηγός πάρκαρε το αυτοκίνητο του χωρίς ωστόσο να τραβήξει χειρόφρενο με αποτέλεσμα το όχημα να πέσει στη θάλασσα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Βουτιά” στο λιμάνι της Καβάλας έκανε ένα αυτοκίνητο, σύμφωνα με το xronometro.com.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο οδηγός πάρκαρε το αυτοκίνητο του στη ράμπα του ζυγολογίου χωρίς ωστόσο να τραβήξει χειρόφρενο με αποτέλεσμα το όχημα να πέσει στη θάλασσα.

Στο σημείο έσπευσε πλωτό του λιμενικού και σε ελάχιστο χρόνο έγινε η ανέλκυση του αυτοκινήτου.

Πηγή πληροφοριών/ΦΩΤΟ: xronometro.com

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.