Επικό παρκάρισμα – Το άφησε στη μέση του δρόμου και…έφυγε – ΦΩΤΟ

Καθημερινά παρατηρούνται στους ελληνικούς δρόμους φαινόμενα ασυνειδησίας των οδηγών, με τα παράνομα παρκαρίσματα να έχουν την τιμητική τους...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καθημερινά παρατηρούνται στους ελληνικούς δρόμους φαινόμενα ασυνειδησίας των οδηγών, με τα παράνομα παρκαρίσματα να έχουν την τιμητική τους.

Μπορεί εύκολα να θεωρήσει κανείς πως το συγκεκριμένο όχημα έχει μείνει στη μέση του δρόμου εξαιτίας μηχανικής βλάβης. Ωστόσο, σύμφωνα με το agrinionews.gr, αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετικό. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο οδηγός από το Αγρίνιο αποφάσισε να παρκάρει το αυτοκίνητο του κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου και πάνω στη διάβαση πεζών.

Πηγή πληροφοριών/ΦΩΤΟ: agrinionews.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.