Η ΕΥΑΘ τα έβαλε με τους καταναλωτές που πλένουν μπαλκόνια και αυτοκίνητα – Η συγγνώμη μέσω facebook – BINTEO

Συνεχίζεται το μαρτύριο της σταγόνας στη Θεσσαλονίκη, παρότι η βλάβη στον αγωγό αποκαταστάθηκε και το νερό έχει αρχίσει να διοχετεύεται στις δεξαμενές. Η εξαήμερη ταλαιπωρία των πολιτών προκάλεσε την παρέμβαση του Εισαγγελέα που ζητά να διερευνηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες για τα προβλήματα υδροδότησης. Την ίδια ώρα αρκετοί Θεσσαλονικείς είναι αποφασισμένοι να κινηθούν νομικά.

Στην ανακοίνωση της η ΕΥΑΘ επιρρίπτει ευθύνες για το πρόβλημα στους καταναλωτές που πλένουν τα μπαλκόνια τους και τα αυτοκίνητά τους.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΥΑΘ:

Κανονικά συνεχίζεται η ενίσχυση των δεξαμενών με το επιπλέον νερό από την Αραβησσό, απαραίτητο για την κάλυψη του συνόλου των αναγκών του Πολεοδομικού. Αυτήν την ώρα ωστόσο συνεχίζουν να έχουν πρόβλημα οι περιοχές του Ευόσμου και του Κορδελιού, στις οποίες τα προβλήματα υδροδότησης θα αρχίσουν να εξομαλύνονται μετά τις 3 μ.μ. Στις υπόλοιπες περιοχές όπου προβλεπόταν από χτες 24ωρη διακοπή, η ενίσχυση με το επιπλέον νερό Αραβησσού έχει εξομαλύνει την υδροδότηση. Επίσης, προκειμένου να υδροδοτηθούν οι περιοχές του Αγίου Παύλου, μέρος του δήμου Συκεών και το Επταπύργιο, θα διακοπεί η υδροδότηση σε τμήμα των Συκεών (η περιοχή κάτω από το Άλσος Συκεών) από τη 1 μ.μ. μέχρι τη 1 π.μ. Προβλήματα σε άλλες, επιμέρους περιοχές σχετίζονται με υπερβάλλουσες καταναλώσεις (πλύσιμο μπαλκονιών, αυτοκινήτων κ.λπ.), οι οποίες δεν επιτρέπουν να φτάσει το νερό σε όλους τους καταναλωτές και κυρίως σε ψηλούς ορόφους, με θέματα πιέσεων και υψομετρικών διαφορών, αλλά και με τοπικές διαρροές που οφείλονται στις πολύωρες διακοπές. Για τις περιπτώσεις αυτές κι εφόσον προβλήματα εμφανίζονται σε μεμονωμένες οικοδομές, συνιστάται οι καταναλωτές να επικοινωνούν με το call center της εταιρείας (11124), ώστε να ενημερώνονται τα συνεργεία της περιοχής και να διενεργούν ελέγχους. Αναφορικά με τη θολότητα που παρατηρείται στο νερό σύμφωνα με την ΕΥΑΘ αυτή είναι αναμενόμενη μετά από πολύωρες διακοπές στην υδροδότηση. Στις περιπτώσεις αυτές συνιστάται οι καταναλωτές να αφήνουν για λίγο τη βρύση ανοιχτή.

Η συγγνώμη ήρθε μέσω Facebook:

Ωστόσο η πρώτη επίσημη συγγνώμη από την ΕΥΑΘ ήρθε από την αντιπρόεδρο του οργανισμού, Στέλλα Βαλάνη, η οποία σε ανάρτηση της στο Facebook αναφέρει: “Αισθάνομαι την ανάγκη να ζητήσω συγγνώμη από τους συμπολίτες μου, ιδιαίτερα από εκείνους που ταλαιπωρήθηκαν περισσότερο αυτές τις μέρες από την έλλειψη νερού” και κάνει λόγο για απόδοση ευθυνών σε όποιον αναλογούν, καταλήγοντας πως “δεν είμαστε όλοι ίδιοι”.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ