Το μόλις 14 μηνών βρέφος που άρπαξε η μητέρα του από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» εντοπίστηκε πριν από λίγη ώρα από τους αστυνομικούς που χειρίζονταν την υπόθεση.
Βρέθηκε το μωρό που άρπαξε η μάνα του μέσα από το νοσοκομείο Παίδων – ΤΩΡΑ
Το μόλις 14 μηνών βρέφος που άρπαξε η μητέρα του από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» εντοπίστηκε...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ