Τυχεροί μέσα στην ατυχία τους στάθηκαν χθες, λίγο μετά τις 10 το βράδυ, οι δύο επιβαίνοντες του σκάφους «ΑΡΗΣ», το οποίο βυθίστηκε κατά τη διάρκεια ταξιδιού από λιμάνι της Κισσάμου, και περίπου δύο ναυτικά μίλια πριν το λιμάνι των Φαλασάρνων.Το σκάφος άρχισε να βάζει νερά κατά τη διάρκεια της διαδρομής και άμεσα οι δύο επιβάτες ζήτησαν βοήθεια.Στο σημείο έσπευσε το σκάφος «ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ» που περισυνέλεξε τους δύο επιβαίνοντες και τους μετέφερε με ασφάλεια στο λιμένα Φαλασάρνων, ενώ στη συνέχεια διακομίστηκαν στο Κέντρο Υγείας Κισσάμου για την παροχή των πρώτων βοηθειών.
Βυθίστηκε εν πλω ο “Άρης”
Τυχεροί μέσα στην ατυχία τους στάθηκαν χθες, λίγο μετά τις 10 το βράδυ, οι δύο επιβαίνοντες του σκάφους «ΑΡΗΣ»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ