«Έφοδος» του ΠΑΜΕ και σωματείων στο αναπτυξιακό συνέδριο της Δυτικής Αττικής -ΦΩΤΟ

Μέλη του ΠΑΜΕ, σωματεία και φορείς άνοιξαν πανό και έκαναν κατάληψη στην αίθουσα όπου θα μιλούσε η υπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μέλη του ΠΑΜΕ, σωματεία και φορείς άνοιξαν πανό και έκαναν κατάληψη στην αίθουσα όπου θα μιλούσε η υπουργός Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου, στο «8ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση: Η Ανάταξη της Δυτικής Αττικής», που ολοκληρώνεται σήμερα στα Μέγαρα.

Τα μέλη του ΠΑΜΕ, τα σωματεία και οι φορείς έκαναν πορεία αποχωρώντας από το κτίριο του συνεδρίου.

Πηγή φωτογραφιών: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.