Ουρές περιμένοντας να λήξει η στάση εργασίας στο Μετρό – ΦΩΤΟ

Δεκάδες πολίτες, περίμεναν έξω από το σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ουρές σχηματίστηκαν το πρωί έξω από το σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, με τον κόσμο να περιμένει να λήξει η στάση εργασίας που είχε οριστεί ως τις 9 το πρωί. 

Οι εργαζόμενοι, προχώρησαν στην κινητοποίηση αυτή, αντιδρώντας στην ένταξη της ΣΤΑΣΥ στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.