Στο νοσοκομείο από ηλεκτροπληξία υπάλληλος της ΔΕΗ

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας μεταφέρθηκε τραυματισμένος και με εγκαύματα υπάλληλος της ΔΕΗ, ο οποίος υπέστη ηλεκτροπληξία...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας μεταφέρθηκε τραυματισμένος και με εγκαύματα υπάλληλος της ΔΕΗ, ο οποίος υπέστη ηλεκτροπληξία, καθώς διενεργούσε εργασίες στον υποσταθμό της Επιχείρησης, που βρίσκεται στην περιοχή Λιβαδάκι.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 07:30, αμέσως ειδοποιήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ όπου και μετέφερε τον τραυματία στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.