Άνοιξε ο σταθμός “Αττική” του Μετρό – Κανονικά εκτελούνται τα δρομολόγια

Λόγω καπνού στις αποβάθρες, έμεινε κλειστός για περίπου μια ώρα το πρωί ο σταθμός του μετρό «Αττική»...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Λόγω καπνού στις αποβάθρες, έμεινε κλειστός για μια ώρα το πρωί ο σταθμός του μετρό «Αττική».

Στο σημείο κλήθηκε η Πυροσβεστική, αλλά δεν έκανε κάποια ενέργεια, αφού στο σημείο δεν υπήρχε φωτιά.

Τελικά, αφού έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι, ο σταθμός άνοιξε, με απόφαση των υπευθύνων του μετρό, πριν από λίγη ώρα και οι συρμοί διέρχονται κανονικά από το σημείο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.