Τα έσπασαν στην Καλαμάτα

«Γυαλιά καρφιά» έκανε το κέντρο της Καλαμάτας μια ομάδα νεαρών...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Γυαλιά καρφιά» έκανε το κέντρο της Καλαμάτας μια ομάδα νεαρών, χθες τα ξημερώματα.Πιο συγκεκριμένα, στις 3.30 τα ξημερώματα, περίπου 15 νεαροί που εμφανίστηκαν στην πλατεία Όθωνος, έσπασαν τζαμαρίες καταστημάτων, ενώ προκάλεσαν φθορές σε περίπτερα και σταθμευμένα αυτοκίνητα.Οι νεαροί πρόλαβαν να εξαφανιστούν στα στενά, πριν σπεύσουν στο σημείο άνδρες της Αστυνομίας και αναζητούνται.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.