“Έκανε το καθήκον της”

"Έκανε το καθήκον της" δήλωσε, για την υπάλληλο του νοσοκομείου Καρπενησίου που κατήγγειλε τον γιατρό με το φακελάκι, ο πρόεδρος του θεραπευτηρίου... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έκανε το καθήκον της, η υπάλληλος του νοσοκομείου Καρπενησίου που ζήτησε την συνδρομή των αστυνομικών αρχών στην περίπτωση του γιατρού που ζήτησε φακελάκι, από τρόφιμο του ιδρύματος για να τον εγχειρήσει, δηλώνει στο STAR ο πρόεδρος του θεραπευτηρίου, κ.Αθανασιάς.

Μάλιστα ο κ. Αθανασιάς, ξεκαθαρίζει ότι δεν υπήρχε καμία πρόθεση σπίλωσης του επιστήμονα, αλλά αποτελούσε ηθικό καθήκον και της υπαλλήλου και της διοίκησης του ιδρύματος να προστατέψουν τον τρόφιμο του ιδρύματος, που ζήτησε την βοήθειά τους.   Δείτε το Βίντεο: Πηγή: lamiastar.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.