Για τα αυξημένα ποσοστά ανεργίας στην περιοχή μίλησε ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας, Φώτης Δημητριάδης, στον Real FM και τον Δημήτρη Μάρκο.Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος η περιοχή έχει όλες τις προϋποθέσεις για επενδύσεις ωστόσο η ρευστότητα των Δήμων τις καθιστά απαγορευτικές, με την ανεργία να αγγίζει το 50%.
Άνεργη η μισή Αλεξάνδρεια
Για τα αυξημένα ποσοστά ανεργίας στην περιοχή μίλησε ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας, Φώτης Δημητριάδης, στον Real FM και τον Δημήτρη Μάρκο. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ