Υπηρεσία Ασύλου: Αντικειμενική δυσκολία εξυπηρέτησης των αιτούντων άσυλο

Για «αντικειμενική δυσκολία εξυπηρέτησης όλων όσοι προσέρχονται στην Υπηρεσία Ασύλου με την παρούσα στελέχωσή της, παρά το ότι έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να μειώσει τους χρόνους αναμονής» κάνει λόγο η Υπηρεσία σε ανακοίνωση που εξέδωσε μετά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των αιτούντων άσυλο έξω από τα γραφεία της, στην Κατεχάκη.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, στις συναντήσεις που κάνει η Υπηρεσία με φορείς και κοινότητες μεταναστών και προσφύγων, τούς ενημερώνει για τις προσπάθειες που κάνει για την κατά το δυνατό διευκόλυνση των εξυπηρετούμενων, «συμπεριλαμβανομένης της σειράς προτεραιότητας που δίνεται μέσω τηλεφωνικής απόδοσης ραντεβού για την καταγραφή των αιτημάτων ασύλου, η οποία δεν μπορεί να παρακαμφθεί».

Στην ίδια ανακοίνωση εκφράζεται η ανησυχία ότι «η κλιμάκωση των διαμαρτυριών με το κλείσιμο της Λ. Κανελλοπούλου ενέχει σημαντικούς κινδύνους για τη σωματική ακεραιότητα των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων υπάρχουν και μικρά παιδιά, και δημιουργεί σοβαρές καθυστερήσεις και δυσκολίες στο έργο της Υπηρεσίας, με αποτέλεσμα να μειώνεται ακόμη περισσότερο η δυνατότητα εξυπηρέτησης των προσερχομένων».

Τέλος, σημειώνεται ότι η χώρα έχει ζητήσει έκτακτη βοήθεια και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να αναβαθμιστεί η Υπηρεσία μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Διαβάστε επίσης.

Κλειστή η Μεσογείων λόγω διαμαρτυρίας Σύρων προσφύγων – ΤΩΡΑ

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ