Την απόφαση να μεταβεί αντιπροσωπεία του Σωματείου ιδιοκτητών επιβατηγών αυτοκινήτων ταξί Θεσσαλονίκης, “Ο Ερμής”, στην Αθήνα, έλαβε η γενική συνέλευση των ταξιτζήδων που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι.Οι οδηγοί ταξί που πραγματοποιούν 24ωρη απεργία από τις 5, σήμερα τα ξημερώματα, αποφάσισαν να μεταβούν το μεσημέρι στην Αθήνα καθώς συζητείται το νομοσχέδιο σχετικά με την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους. Όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο πρόεδρος του Σωματείου, Κωνσταντίνος Γιαννακάκης, θα επιδιώξουν συναντήσεις με τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να προωθήσουν τα αιτήματά τους.Οι ιδιοκτήτες ταξί ζητούν να διατηρηθεί ο νόμος 3109 με τον οποίο συστήθηκαν οι εταιρίες τους, να μειωθεί ο αριθμός των νεοεκδιδόμενων αδειών ειδικής μίσθωσης για τη Θεσσαλονίκη, να μειωθούν τα πρόστιμα που προέρχονται από παραβάσεις και να μην κλητεύονται από την Τροχαία οδηγοί ταξί μέχρις ότου δοθούν νέοι χώροι στάθμευσης.
Έρχονται οι… ταξιτζήδες
Την απόφαση να μεταβεί αντιπροσωπεία του Σωματείου ιδιοκτητών επιβατηγών αυτοκινήτων ταξί Θεσσαλονίκης, "Ο Ερμής", στην Αθήνα, έλαβε η γενική συνέλευση των ταξιτζήδων που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ