Κλειστόν λόγω… επίσχεσης

Συνεχίζεται η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στο γενικό νοσοκομείο Σπάρτης και των νοσηλευτών στα κέντρα υγείας του νομού, με τη συμπλήρωση οκτώ ημερών...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνεχίζεται η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στο γενικό νοσοκομείο Σπάρτης και των νοσηλευτών στα κέντρα υγείας του νομού, με τη συμπλήρωση οκτώ ημερών.Οι εργαζόμενοι διεκδικούν δεδουλευμένα επτά μηνών και ειδικότερα χρήματα υπερωριών, αργιών, νυχτερινών και εξαιρέσιμων, καθώς και την απώλεια των κονδυλίων για την καταβολή των δεδουλευμένων πρόσθετων αμοιβών των μηνών Αυγούστου – Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου του 2011.Στο νοσοκομείο αντιμετωπίζονται μόνο τα επείγοντα περιστατικά.  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.