Νερό με νιτρικά πίνουν εδώ και μήνες στα Τρίκαλα.Όπως αναφέρθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου και συζητήθηκε για πολλοστή φορά το θέμα, το νερό δεν είναι απλώς ακατάλληλο, αλλά απαγορευτικό για κατανάλωση και μόνο πόσιμο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.Συγκεκριμένα, ο δημοτικός σύμβουλος Κώστας Τάσιος, αναφέρθηκε σε έργο που έχει καθυστερήσει και δεν εκτελείται εδώ και μήνες στο Δημοτικό Διαμέρισμα Αρδανίου, με αποτέλεσμα, οι κάτοικοι να πίνουν νερό με νιτρικά.Η Δημοτική Αρχή έδωσε διαβεβαιώσεις για την άμεση έναρξη των εργασιών. Πηγή: trikalanews.gr
Νερό δηλητήριο στα Τρίκαλα
Νερό με νιτρικά πίνουν εδώ και μήνες στα Τρίκαλα.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ