Οι εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο του Κιλκίς, διαμαρτύρονται για την κατάσταση που επικρατεί στους χώρους του νοσοκομείου και για αυτό συγκεντρώνονται, σήμερα, Τρίτη, στις 17:30, στην πύλη του ιδρύματος, ζητώντας την παροχή ΔΩΡΕΑΝ περίθαλψης, χωρίς όρους σε όσους την έχουν ανάγκη.Λένε, «όχι στην υποβάθμιση του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς, όχι στο κλείσιμο κλινικών και ναι στη δωρεάν δημόσια υγεία»
Για δωρεάν υγεία
Διαμαρτύρονται για την κατάσταση που επικρατεί στους χώρους του νοσοκομείου και για αυτό συγκεντρώνονται...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ