Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε πριν από λίγο στο κτίριο του ΟΤΕ στην πλατεία Βικτωρίας. Το κτίριο έχει εκκενωθεί και ειδική ομάδα ελέγχει το χώρο.
Φωτογραφία από τον ΟΤΕ
Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε πριν από λίγο στο κτίριο του ΟΤΕ στην πλατεία Βικτωρίας. Το κτίριο έχει εκκενωθεί και ειδική ομάδα ελέγχει το χώρο.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ