Φωτογραφία από τον ΟΤΕ

Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε πριν από λίγο στο κτίριο του ΟΤΕ στην πλατεία Βικτωρίας. Το κτίριο έχει εκκενωθεί και ειδική ομάδα ελέγχει το χώρο.

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τηλεφώνημα για βόμβα έγινε πριν από λίγο στο κτίριο του ΟΤΕ στην πλατεία Βικτωρίας. Το κτίριο έχει εκκενωθεί και ειδική ομάδα ελέγχει το χώρο.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.