Συλλαλητήριο στην Ξάνθη

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αντιμνημονιακή  συγκέντρωση και Συλλαλητήριο οργάνωσε το πρωί του η ΑΔΕΔΥ Ξάνθης. Στη διαμαρτυρία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι της  Εργατικής Εστίας και του ΟΕΚ.  Ο Πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ Μπάμπης Ευστρατίου χαρακτήρισε ικανοποιητική τη συμμετοχή και πρόσθεσε ότι θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη, δεδομένης της προετοιμασίας, όμως οι εργζόμενοι θα συνεχίσουν να δίνουν τον αγώνα τους.

Πηγή: xanthipress.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.