“Μάχη” για το νερό

Ενταση πριν από λίγο σε τηλεοπτική εκπομπή με τον πρόεδρο της ΕΥΔΑΠ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Μάχη” για το νερό

Ενταση πριν από λίγο σε τηλεοπτική εκπομπή με τον πρόεδρο της ΕΥΔΑΠ, Στέλιο Σταυρίδη, να δηλώνει «εάν ακριβύνει το νερό, έχω αποτύχει, πρέπει να πάω σπίτι μου».

Δείτε το βίντεο από το πρωινό του Mega.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.