Επικός διάλογος φιλάθλου με τον Μητσοτάκη – Τι είπαν για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ

"Θέλω να σε ψηφίσω αλλά είσαι Ολυμπιακός", είπε αρχικά στον πρόεδρο της ΝΔ, που απάντησε ότι ο ΠΑΟΚ έχει την καλύτερη ομάδα και τον... μετέπεισε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έναν σύντομο, αλλά ιδιαίτερο διάλογο είχε το πρωί του Σαββάτου στη Σταυρούπολη ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, με φίλαθλο, σχετικά με το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

«Θέλω να σε ψηφίσω αλλά είσαι Ολυμπιακός», ήταν τα λόγια του αγοριού στον αρχηγό της ΝΔ, ο οποίος απάντησε πως «είμαι και το ξέρετε, αλλά φέτος αξίζουν συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ γιατί είχε πολύ καλή και σταθερή ομάδα όλη τη χρονιά και δίκαια παίρνει το Πρωτάθλημα. Αξίζουν συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ γιατί η καλύτερη ομάδα παίρνει φέτος το Πρωτάθλημα», κατέληξε.

«Τώρα θα σε ψηφίσω πιο εύκολα», του απάντησε.

Πηγή: voria.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.