«Συγγνώμη οφείλει να ζητήσει η ΝΔ για τα αμέτρητα ψέματα στο Μακεδονικό και για την πατριδοκαπηλεία», αναφέρει ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς με αφορμή τη νέα ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.Και προσθέτει: «Όλος ο κόσμος πριν τις Πρέσπες αποκαλούσε τη γειτονική χώρα σκέτο “Μακεδονία”. Η ΝΔ χαρακτηρίζει τη Συμφωνία προδοτική, αλλά δεν ζητά τη ψήφο του λαού για να την αλλάξει. Πόση υποκρισία; Τέλος, έχασε μια ακόμα ευκαιρία να καταδικάσει το φασιστικό σύνθημα “αλήτες, προδότες πολιτικοί” και τις αντισυγκεντρώσεις μιας απολύτως μειοψηφικής μερίδας ακραίων». Καταλήγοντας, ο κ. Παππάς σημειώνει: «Ο κατήφορος συνεχίζεται. Ο δημοκρατικός λαός έχει βγάλει τα συμπεράσματά του».
Συνεχίζεται η κόντρα Παππά-ΝΔ: Η απάντηση του υπουργού ΨΗΠΤΕ
«Συγγνώμη οφείλει να ζητήσει η ΝΔ για τα αμέτρητα ψέματα στο Μακεδονικό και για την πατριδοκαπηλεία», αναφέρει ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ