Κόντρα για την καθηγήτρια της σχολής Γεωργιάδη που δίδασκε για “άρια φυλή” – Οι διευκρινίσεις του αντιπροέδρου της ΝΔ

Κόντρα ξέσπασε ανάμεσα στον ΣΥΡΙΖΑ και τον αντιπρόεδρο της ΝΔ, Άδωνι Γεωργιάδη μετά τις δηλώσεις καθηγήτριας της Ελληνικής Αγωγής, της Βασιλείας Στεργιοπούλου ότι οι Έλληνες είναι άρια φυλή και μεγαλουργούν εδώ και 13 εκατομμύρια χρόνια. «Η κυρία κάνει μια ελεύθερη ομιλία, οποίος θέλει ακούει, οποίος θέλει όχι. Αυτές οι απόψεις περί παλαιοντολογίας είναι γνωστές σε όσους ασχολούνται χρόνια και αποτελούν αντικείμενο διαμάχης επιστημονικής (βλ Άρης Πουλιανός) λογοκρισία θα κάνουμε;» έγραψε αρχικά ο κ. Γεωργιάδης στο Twitter.

«Η ακροδεξιά αθλιότητα του αντιπροέδρου της Ν.Δ., κ. Γεωργιάδη, δεν έχει όριο. Έφτασε στο σημείο να υπερασπίζεται την καθηγήτρια της σχολής του, για τις ναζιστικές και ρατσιστικές θεωρίες περί αρίας φυλής, και μόνο μετά την κατακραυγή διέκοψε τη συνεργασία μαζί της» αναφέρει σε γραπτή του ανακοίνωση το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ. «Για αυτές τις άκρως επικίνδυνες αντιλήψεις των ναζιστών αιματοκυλίστηκε η Ευρώπη και εκατομμύρια άνθρωποι βρήκαν φριχτό θάνατο. Ο ‘Αδωνις Γεωργιάδης οφείλει να απολογηθεί για τη στάση του όπως και για το γεγονός ότι με τη δική του ανοχή βρήκαν χώρο έκφρασης τέτοιες αθλιότητες» προσθέτει ο ΣΥΡΙΖΑ. Καταλήγοντας στην ανακοίνωσή του o ΣΥΡΙΖΑ προσθέτει: «O δε κ. Μητσοτάκης, που τον κρατάει ακόμα στη θέση του αντιπροέδρου της Ν.Δ., οφείλει να αντιληφθεί ότι, με την κάλυψη που του παρέχει, είναι έκθετος απέναντι στον ελληνικό λαό αλλά και στη διεθνή κοινή γνώμη».Ο κ.Γεωργιάδης επανήλθε στη συνέχεια με νέο tweet και γνωστοποίησε πως διέκοψε τη συνεργασία μαζί της, κατόπιν δικής του απόφασης.Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, όμως, επανήλθε και σήμερα στο θέμα με νέα ανάρτησή στα social media αναφέροντας:

«Περί της φασαρίας για την διάλεξη της κας Στεργιοπούλου στην Ελληνική Αγωγή: Μεγάλη φασαρία έγινε το Σ/Κ, λόγω ενός βίντεο 20” από μία δωρεάν ομιλία της συγγραφέως κας Στεργιοπούλου στην Σχολή μου τον Μάρτιο. Συγκεκριμένα, σε μία ομιλία για την Ελληνική Μυθολογία, ένας ακροατής την ρώτησε για την Καταγωγή του Ανθρώπου. Εκείνη απήντησε με τις ανθρωπολογικές θεωρίες του Άρη Πουλιανού, Ανθρωπολόγου, Ιδρυτού της Ανθρωπολογικής Εταιρίας Ελλάδος για τις ανακαλύψεις του στην Τρίγλια της Χαλκιδικής (βλ http://www.xronos.gr/arthra/hronotopia-11 ) Προσοχή: Η αναφορά σε “Αρίους” δεν γίνεται προφανώς με τη Ναζιστική έννοια, όπως όταν περνάς από το Νομισματικό Μουσείο και βλέπεις στα κάγκελα αγκυλωτούς σταυρούς από την εποχή του Σλήμαν, δεν είναι Ναζιστικά αλλά Μυκηναϊκά Σύμβολα.

Η αναφορά δηλαδή δεν έχει τον χαρακτήρα της Φυλετικής Υπεροχής, αλλά της Αυτοχθονίας.

Αυτό το κατάλαβε και η γενικά επικριτική σε μένα (αλλά με τις σεβαστές της απόψεις) κα Ευθυμιοπούλου Βίβιαν (βλ φωτό 1). Προσοχή: Δεν ισχυρίζομαι ότι αυτή είναι η σωστή θεωρία, ούτε ότι δεν είναι παντελώς αιρετική στον Χώρο της Παλαιοανθρωπολογίας, είναι παντελώς αιρετική γι’αυτό και στο δικό μου μάθημα, όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό βίντεο, επειδή δεν θέλω να μπλέκω σε επιστημονικές διαμάχες, ακολουθώ την επιστημονικά σήμερα Κυρίαρχη Αφροκεντρική θεωρία. Άλλο όμως το εάν δέχομαι την ορθότητα ή μή αυτής της θεωρίας (δεν έχω και τις απαραίτητες επιστημονικές γνώσεις για να την κρίνω άλλωστε) και άλλο αν είναι Ναζιστική κ.λπ., όπως ανοήτως ο ΣΥΡΙΖΑ είπε.

Μία ματιά στο βιογραφικό του κ. Πουλιανού, ο οποίος και έχει αυτές τις απόψεις θα ήταν αποκαλυπτική (ΕΑΜ/ΕΛΑΣ στα νιάτα του, Σπουδές στην Μόσχα επί ΕΣΣΔ κ.λπ. βλ. φωτό 2). Σημειώστε, χωρίς να θέλω να κάνω φάκελο πολιτικών φρονημάτων, δεν μου αρέσει, η κα Στεργιοπούλου και το πολιτικό της παρελθόν κάθε άλλο περί Ναζισμού προδιαθέτει, καθώς με μία αναζήτηση στο διαδίκτυο θα βρει κανείς τις αντίθετες ακριβώς πολιτικές τοποθετήσεις….

Τώρα, μία ανάλυση, αυτής π.χ. της κας Ευθυμιοπούλου λέει ότι αυτές οι απόψεις έχουν καταρριφθεί επιστημονικά, δεν πρέπει να προβάλλονται κ.λπ.

Σεβαστή Γνώμη, όμως έχω άλλη.

Όλες οι απόψεις πρέπει να ακούγονται και όποιος μπορεί τις αντικρούει και φυσικά και ο κ. Πουλιανός και η Ανθρωπολογική Εταιρία μπορούν να ισχυρίζονται ό,τι νομίζουν για τον Αρχάνθρωπο των Πετραλώνων, τα Τρίγλια, τα Σπήλαια κλπ.

Και το ξεκαθαρίζω: Στην δική μου Σχολή ναι, θα έχουν βήμα και αιρετικές επιστημονικές απόψεις και φυσικά μπορεί να αποδειχθούν εντελώς λανθασμένες στο μέλλον ή όχι, να ανοίξουν δρόμους ή να καταρριφθούν. Αλίμονο εάν φθάσουμε σε ένα σημείο που εάν μία άποψη δεν είναι η Κυρίαρχη θα την εξαφανίζουμε.

Τίμια όμως, λέγοντας ότι αυτή δεν είναι η κυρίαρχη άποψη.

Τώρα, όσοι πήγαν να ακούσουν την κα Στεργιοπούλου, προφανώς ήξεραν τις απόψεις της και το αιρετικό αυτών, σε μία διάλεξη περί Μυθολογίας επαναλαμβάνω. Εδώ όμως, ανακύπτει ένα εύλογο ερώτημα: Τότε εάν είναι έτσι, γιατί διέκοψα την συνεργασία μας μαζί της; Και μάλιστα παρουσιάζουν και βίντεο που έδειχνα στο παρελθόν τα βιβλία της και από την αρχή “υποκριτής ο Άδωνις” “ήξερε ο Άδωνις” κ.λπ. και “την απέλυσε, λόγω των αντιδράσεων κ.λπ.”.

Μα δεν την απέλυσα για το βίντεο.

Και στο μέλλον, αν θέλει κάποιος να έρθει στην Δική μου Σχολή και να δώσει μία διάλεξη εκ μέρους της Ανθρωπολογικής Εταιρίας π.χ., θα είναι ευπρόσδεκτος. Και αν θέλει κάποιος άλλος παλαιοανθρωπολόγος να έρθει και να εξηγήσει γιατι ισχύει η Αφροκεντρική θεωρία, επίσης είναι ευπρόσδεκτος.

Και αν θέλει κάποιος να μιλήσει κατά της Ινδοευρωπαικής θεωρίας και να πει ότι οι Έλληνες είμαστε Αυτόχθονες, όπως πίστευαν οι Αρχαίοι, είναι ευπρόσδεκτος και αν θέλει να έρθει ένας άλλος να υποστηρίξει τα αντίθετα και την ινδοευρωπαική θεωρία επίσης.

Αυτό θα πει ελεύθερος διάλογος για μένα. Τίμια, λέγοντας πάντα ποια είναι η κυρίαρχη άποψη, τι διδάσκουν στα Μεγάλα Πανεπιστήμια και μετά ας πει όποια θεωρία θέλει. Σωστά βέβαια η Αριστερά αντιδρά σε αυτά, διότι αντιλαμβάνεται ότι ο τρόπος που κάποιος αντιλαμβάνεται το παρελθόν του καθοδηγεί, εν μέρει, την σκέψη του και σήμερα.

Γι’ αυτό π.χ. δηλώνει τώρα ο Υπουργός ότι θέλει να αλλάξει τα βιβλία της Ιστορίας και να βάλει εις βάρος π.χ. της Αρχαίας Ιστορίας (που κατά την άποψη των “προοδευτικών” κάνει τα παιδιά μας εθνικιστές) την ιστορία του Συνδικαλιστικού Κινήματος.

Δεν είναι η πρόθεσή τους αυτή προϊόν επιστημονικής αγωνίας, αλλά απόπειρα ιδεολογικής επικράτησης, μέσω των σχολικών βιβλίων. Δέχομαι δηλαδή την κριτική ότι αυτού του τύπου οι διδασκαλίες μπορεί να κάνουν τους ανθρώπους πιο ευαίσθητους σε πατριωτικά ζητήματα. Ναι, αυτοί μας θέλουν περισσότερο Διεθνιστές, εγώ όχι!

Αυτοί θέλουν Θρησκευτικά π.χ. ουδέτερα, εγώ Χριστιανικά.

Αν αυτό τους πειράζει στην Ελληνική Αγωγή, δέχομαι την πρόκληση. Με την κα Στεργιοπούλου διέκοψα την συνεργασία μας, διότι, μέσω της φασαρίας, αποκαλύφθηκε μία παλαιότερη ανάρτησή της εξαιρετικά αντισημιτική.

Επειδή στο θέμα του αντισημιτισμού έχω πάρει ξεκάθαρα δημόσια θέση και τον αποστρέφομαι, αυτός ήταν και ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση. Και, κατά την γνώμη μου, αυτή η ανάρτηση την αδικεί πολύ. Η Ελληνική Αγωγή δεν έχει καμία σχέση με την πολιτική και τα κόμματα, αλλά μέσω της Ελληνοκεντρικότητας που έχουμε, θέλουμε να στείλουμε και ένα καθαρό μήνυμα σε όσους έχουν τις ίδιες με μας ευαισθησίες.

Ο Αντισημιτισμός, που δυστυχώς υπάρχει στην Ελλάδα, πρέπει να καταπολεμηθεί και εγώ θέλω να στείλω ισχυρό μήνυμα εναντίον του. Κλείνοντας, καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε κάτι ακόμη.

Είχα ζωή πριν γίνω Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και ελπίζω να έχω και μετά. Δεν γίνεται σε κάθε μου προσωπική προσπάθεια να εμπλέκουν τη Νέα Δημοκρατία.

Θα ήταν σαν να ψάχνουν κάθε δικηγόρο βουλευτή του κάθε κόμματος και να ανιχνεύουν ποιον πελάτη υπερασπίσθηκε και τι είπε στο Δικαστήριο για να τον υπερασπιστεί. Κάπου να βάλουμε και ένα όριο. Η Ελληνική Αγωγή δεν ανήκει στη Νέα Δημοκρατία. Φέτος συμπληρώνει 25 χρόνια λειτουργίας και δεν θέλει να εμπλέκεται σε κομματικές αντιπαραθέσεις.

Φυσικά, όποιος με ψηφίζει, όπως γίνεται για όλους, συνεκτιμά όλες τις δράσεις ενός υποψηφίου.

Όσοι θέλουν, αγαπητή μου Βίβιαν, να με ψηφίσουν, σίγουρα γνωρίζουν και τις εκπομπές μου και τις απόψεις και την Ελληνική Αγωγή και όλα.

Όσοι πάλι δεν θέλουν να με ψηφίσουν, κανένα πρόβλημα.

Νέα Δημοκρατία να ψηφίσουν για να φύγει η χειρότερη Κυβέρνηση όλων των εποχών και τα υπόλοιπα θα τα βρούμε. ΥΓ: Ο μόνος λόγος που αναφέρομαι ονομαστικά στην κα Βίβιαν Ευθυμιοπούλου, είναι διότι την εκτιμώ πραγματικά και διότι τις ίδιες ακριβώς διαφωνίες είχαμε από τα φοιτητικά μας χρόνια. Βίβιαν, στο τέλος κάπου θα συναντηθούν οι απόψεις μας, αλλά είναι ωραίο και να μπορούμε να διαφωνούμε, χωρίς να χαλάμε τις καρδιές μας.

Σε κάτι Βαξεβάνηδες και Παπαδημούληδες, απαξιώ να απαντήσω, καθώς προφανώς αγνοούν τα πάντα περί Παλαιοανθρωπολογίας και αν τους συνέφερε πολιτικά θα υποστήριζαν τα ακριβώς αντίθετα. Όποτε δεν έχει και νόημα».Δείτε την ανάρτηση:

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ