“Αν ήταν, όπως είπε ο κυβερνητικός διπρόσωπος, “ακατανόητη και επιζήμια” η παρουσία της κ. Ντόρας Μπακογιάννη στην τελετή ορκωμοσίας του Τούρκου προέδρου, πώς χαρακτηρίζει άραγε τη συνάντηση που θα έχουν τελικά την Πέμπτη οι κ.Τσίπρας και Ερντογάν“, ρωτά σε ανακοίνωσή της η ΝΔ και προσθέτει: «Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές».
Το αιχμηρό σχόλιο της ΝΔ για τη συνάντηση Τσίπρα – Ερντογάν
«Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές» αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΝΔ...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ